Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،  سامانه بین‌المللی «ژنرال سلیمانی» علاوه بر فارسی به زبان‌های مختلفی همچون انگلیسی، عربی، اسپانیایی، چینی، فرانسه، اردو و … در دسترس علاقمندان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مفهوم مقاومت است.

مطالب منتشر شده ضمن حفظ کیفیت تولید و محتوای غنی، در قالب مقاله، یادداشت، پوستر، اینفوگرافی، عکس، ویدئو، کاریکاتور دسته بندی و عرضه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بزرگراه محور مقاومت و نقش مؤثر شهید سلیمانی در تسریع ساخت این کریدور، درس فراموش نشدنی فرمانده عملیات موصل به سران عرب، وای به آن روزی که بخواهیم لباس نظامی به تن کنیم، نگامی که وزیر خارجه یک ابرقدرت به نطق واداشته می‌شود، حلقه اصلی تغییر معادلات جهانی در جنگ سوریه، فرمانده فرانظامی، میراثی که سردار سلیمانی برای همپیمانان ایران برجاگذاشت و … از جمله عناوین مقالات منتشر شده در این سایت است.

سایت ژنرال سلیمانی با تجمیع مطالب مؤثر پیرامون این شهید مرجع مفیدی برای کشف ایده توسط نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان است.

به زودی بخش‌های آثار نمایشی، فیلم‌های تولیدی و.... به این سایت اضافه خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند سایت ژنرال سلیمانی را می‌توانید از نشانی https://www.generalsoleimani.com/fa/ دنبال کنند.

نویسندگان و پژوهشگران ، هنرمندان و علاقمندان این سرباز مردم در سراسر دنیا می‌توانند آثار خود را به زبان‌های مختلف از طریق پست الکترونیکی i nfo@generalsoleimani.com برای انتشار در سایت ژنرال سلیمانی ارسال کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سامانه بین المللی ژنرال سلیمانی ژنرال سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران امروز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در نخستین ساعات از آغاز به کار این نمایشگاه احمد وحیدی وزیر کشور در غرفه استان هرمزگان حاضر شده و به صورت مستقیم توانمندی‌های هرمزگان را بررسی کرد.

در ادامه گزارش خبرنگار مهر از این نمایشگاه را می‌بینید.

کد خبر 6090315

دیگر خبرها

  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر