Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران، امروز (چهارشنبه - ۳۰ دسامبر) در مراسم یادبود سالروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق که در مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، تاکید کرد که این دو شهید در مسیر مبارزه با تروریسم، فداکاریهای زیادی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه خبری «المعلومه»، وی طی سخنانی در این مراسم گفت: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس در مسیر مبارزه با تروریسم از القاعده گرفته تا داعش و سایر گروه‌های تروریستی فداکاری‌های زیادی کرده‌اند. جنایت ترور این شهیدان، در تاریخ به اسم آمریکایی‌ها ثبت شد و این جنایت از یاد و خاطره و قلب نسل‌ها پاک نخواهد شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد افزود: شهیدان حاج ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکایی‌ها و به دستور مستقیم ترامپ کشته شدند در حالی‌که آنها در مسیر مبارزه با تروریسم و آزادسازی اراضی اشغال شده به دست داعش، می‌جنگیدند. به چه گناهی آنها که زندگی خود را فدای راه مبارزه با تروریسم کردند، به شهادت رسیدند؟

مسجدی ادامه داد: انتقام خون این دو شهید، اخراج نیروهای آمریکای، شکستن سیاست آمریکایی و نابودی رژیم صهیونیستی، آزادسازی قدس خواهد بود نه کشتن یک فرد مشخص زیرا کسی نیست که جایگاهش با مقام این دو شهید برابری کند.

وی بار دیگر تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود عراق کانون درگیری میان آمریکا و ایران خواهد شد، صحت ندارد. عراق سرزمین انبیاء و ائمه است. خون این دو شهید پیوندهای عشق و محبت میان دو ملت عراق و ایران را تقویت کرد.

سفیر ایران در بغداد دو روز پیش نیز در گفت‌وگو با شبکه العهد تصریح کرده بود که تهران، عراق را محلی برای تسویه‌ حساب‌ها قرار نداده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی سفیر ایران در بغداد ابومهدی المهندس بغداد مبارزه با تروریسم دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران