Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد عمده غیاثی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال شهداب یزد مقابل فولاد سیرجان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. باید به تیم سیرجان تبریک بگویم که مردانه جنگیدند. به تیم خودم هم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: 4-5 بازیکن ما به تازگی از بند کرونا رها شده بودند و در روزهای اخیر با وجود ضعف جسمانی زیادی که داشتند در تمرینات حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته گذشته با هدف تمرین کردیم و امروز مزد زحمات مان را گرفتیم. از کادر فنی تیمم هم تشکر می کنم که واقعاً همکاری خوبی دارند.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم با همین شرایط به کار خود ادامه دهیم. ما مدعی قهرمانی نیستیم، اما تیم خوبی هستیم. قول داده ایم در هر بازی با تمام توان بازی کنیم. بی سر و صدا دنبال کار خود هستیم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال یزد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی

دو تیم مدعی آرسنال و سیتی حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۵ بر یک برابر ولورهمچتون نشان داد هیچ نشانه ای از تزلزل ندارد و مدعی جدی قهرمانی است.

در این دیدار ارلینگ هالند پوکر کرد و چهار بار برای تیمش گلزنی کرد که دو گل از روی نقطه پنالتی بود. 

خولیان آلوارس دیگر گل سیتی را به ثمر رساند و هوانگ هی چان نیز برای ولورهمپتون گلزنی کرد.

پیش از این بازی آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی، لئاندرو تروسار و  دکلان رایس برای توپچی ها گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال ۸۳ امتیاز دارد و منچسترسیتی با ۸۲  امتیاز دوم است. همچنین لیورپول با ۷۵ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی