Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-استاندار اردبیل گفت: بهره‌برداری از واحدهای صنعتی اردبیل با همکاری بانک‌ها ۲۵ درصد افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از استانداری، اکبر بهنام‌جو امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان به همراه مدیر عامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: بانک‌ها با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و اختصاص تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش کمک بزرگی در راستای رونق و جهش تولید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفر مدیر عامل بانک صنعت و معدن به استان ، بیان کرد: این بانک در سال‌های گذشته و حال در راستای تامین سرمایه در گردش و ثابت و برای توسعه فازهای واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی داشته است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: آرتاویل تایر از جمله واحدهایی است که این بانک در راه اندازی و توسعه این واحد همکاری داشته است.

بهنام‌جو بازدید از واحدهای ذوب آهن، جواهر سازی، صنایع ساختمانی و مجموعه کارخانجات آرتا را از جمله برنامه های سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان کرد و گفت: این بانک برای فازهای توسعه واحدهای مذکور تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت تزریق می‌کند.

وی اظهار کرد: کمک مجدد به بهره برداری از این واحدها و اقدام زیرساختی برای شعبه این بانک در استان اردبیل از جمله اهداف سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان است.

استاندار اردبیل همواره پیگیر توسعه صنعت استان هستند

مدیر عامل بانک صنعت و معدن نیز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: استاندار اردبیل همواره پیگیر توسعه صنعت استان هستند و این سفر نیز بنا به دعوت این مسوول انجام گرفته است.

حسین مهری افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید، بانک صنعت و معدن ،21 هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان اردبیل پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی ، 54 میلیون یورو و 450 میلیارد تومان بوده است.

1000 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شد‌‌مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی رفع می‌شود‌2 مشکلی که واحدهای تولیدی استان زنجان را آزار می‌دهد

مهری بیان کرد: تا چند ماه آینده 250 میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیز به حوزه صنعت استان اردبیل تزریق می‌شود.

وی اظهار کرد: با حمایت های استاندار اردبیل در راستای جذب تسهیلات چندین عنوان از صنایع غیرفعال در استان احیا و با بازارهای خارجی در کشورهای مختلف از جمله روسیه هم برای صادرات توافق شده است.

مهری افزود: تولید کاغذ از سنگ از جمله این صنایع بوده که به جهت تکنولوژی در ایران تک است و بانک صنعت و معدن در بحث سرمایه در گردش به این واحد تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به خواست استاندار اردبیل مبنی بر گسترش اختیارات مدیریت استانی بانک صنعت و معدن برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت از تحقق این امر تا پایان سالجاری خبر داد.

مهری افزود: در حال حاضر مدیریت استانی این بانک می تواند تا 20 میلیارد تومان سرمایه در گردش و ثابت پرداخت کند که با افزایش اختیارات، می تواند تا 30 میلیارد تومان تسهیلات به واحدها پرداخت کند.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در جریان سفر یک روزه خود به استان اردبیل با همراهی مهندس بهنام جو ، استاندار اردبیل از واحدهای صنعتی آرتاویل تایر، شرکت فولاد سپهر، شرکت رویای هفت اسمان، واحد تولید زیور آلات، مجموعه کارخانجات آرتا و شهرک صنعتی خصوصی آرتا بازدید کرد.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیر عامل بانک صنعت و معدن سرمایه در گردش و ثابت واحدهای صنعتی استاندار اردبیل واحدهای تولیدی میلیارد تومان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده