Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم از دوره بیستم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۶:۴۵ به مصاف هم رفتند.

ترکیب فولاد خوزستان:

محسن فروزان، عارف آغاسی، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمد میری، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمد زاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب نساجی مازندران:

مهران طهماسبی، سعد بیگی، مجتبی بیژن، روزبه شاه علی دوست، ایوب کلانتری، مهرداد بایرامی، آرمان قاسمی، عبدالکریم اسلامی، حسن نجفی، محمود قاید رحمتی، عرفان گل محمدی، حسن نجفی، محمود قاید رحمتی و عرفان گل محمدی.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۴: شوت محمد آبشک هافبک تیم فولاد خوزستان با فاصله زیاد از کنار دروازه تیم نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۸: ضربه بازیکن نساجی از پشت محوطه جریمه در اختیار فروزان دروازه بان فولاد قرار گرفت.

دقیقه ۱۱: اشتباه عجیب مدافع فولاد منجر به ایجاد موقعیت خطرناک برای تیم نساجی مازندران شد، اما مهاجم این تیم نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه ۱۵: ضربه آزادی که توسط داور برای تیم فوتبال فولاد گرفته شد و با ضربه زیبای آیاندا پاتوسی از زاویه بسته و جای گیری اشتباه دروازه بان تیم فوتبال نساجی به گل تبدیل شد.

دقیقه ۲۵: بعد از گل تیم فولاد، دقایقی مسابقه بسیار آرام پیگیری شد.

دقیقه ۲۶: شوت پر قدرت هافبک نساجی را محسن فروزان دروازه بان فولاد به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۹: حرکت زیبای نجاریان مدافع فولاد و ورود او به محوطه جریمه با ضربه کم قدرت پریرا همراه شد که دروازه بان نساجی این شوت را گرفت.

دقیقه ۳۱: فرشاد احمد زاده به علت خطای شدید روی بازیکن نساجی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۳: موقعیت خطرناک برای تیم فوتبال نساجی که باز هم با واکنش خوب محسن فروزان حاصلی برای تیم نساجی نداشت.

دقیقه ۴۴: شوت ایوب کلانتری با اختلاف اندک از بالای دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت .

نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع فولاد خوزستان پایان یافت.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتبال؛
پرسپولیس تهران - ذوب‌آهن اصفهان؛ جدال شاگردان یحیی با گاندو‌های اصفهانی/گل گهر - استقلال؛ نبرد استقلالی‌ها

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان نساجی مازندران نساجی مازندران فولاد خوزستان دروازه بان برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون است. سیتیزن‌ها در همان نیمه اول با پیروزی ۳-۰ سه امتیاز بازی را تا حد زیادی قطعی کردند.

نیمه درخشان ستاره نروژی از همان دقایق ابتدایی آغاز شد. پس از اینکه یوشکو گواردیول با پاس فوق‌العاده از برناردو سیلوا، در محوطه جریمه قصد شوت‌زنی داشت، آیت نوری مانع او شد اما داور این تلاش او را خطا تشخیص داد و برای سیتی پنالتی اعلام کرد. بهترین فرد برای زدن ضربه پنالتی ارلینگ هالند بود. او پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان و زدن ضربه‌اش به سمت چپ بازی را ۱-۰ کرد.

برتری یک‌گله سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ یکی از بهترین گل‌های این هفته به ثمر رسید. پس از یک توپ‌ربایی کوین دی‌بروینه توپ را به رودری در سمت راست محوطه جریمه سپرد و او آن را به روی دروازه ارسال کرد. اینجا بود که هالند با یک پرواز بلند و تماشایی بالاتر از مدافعان ولوز توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد و بازی ۲-۰ شد.

در وقت‌های اضافه نیمه اول هم نلسون سمدو با خطا بر روی هالند در محوطه جریمه، مرتکب پنالتی شد. باز هم نوبت به ستاره ۲۳ ساله نروژی رسید که یک بار دیگر توپ را در درون دروازه سیتی قرار دهد. او باز هم با اعتمادبه‌نفس پشت توپ ایستاد و این بار هم ضربه‌اش را به سمت چپ زد. دروازه‌بان جهت شوت او را درست تشخیص داد اما موفق به مهار ضربه نشد تا هت‌تریک هالند در دقیقه ۳+۴۵ تکمیل شود.

در ابتدای نیمه دوم ولورهمپتون یکی از گل‌ها را جبران کرد اما هالند تصمیمی برای متوقف شدن نداشت. ثانیه‌هایی بعد از گل ولوز، فیل فودن با پاسی بلند از زمین خودی، هالند را صاحب توپ کرد، او با یک استپ فوق‌العاده و زیبا به محوطه جریمه رسید و با شوتی از سمت راست به جهت مخالف، گل چهارم را به ثمر رساند.

این بیست و پنجمین گل این بازیکن در این فصل لیگ برتر بود. او حالا پنج گل با نفر دوم لیست بهترین گلزنان فاصله دارد و به نوعی با این پوکر علاوه‌بر نزدیک کردن سیتی به قهرمانی، خودش را به عنوان آقای گلی این فصل هم نزدیک کرد‌.

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو