Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروز در نشست خبری به مناسبت اعلام برنامه‌های شهادت شهید قاسم سلیمانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت شهید قاسم سلیمانی و تبریک سالروز ۹ دی ماه اظهار داشت: مردم در روز ۹ دی برای نمایش عشق به ولایت و حمایت مردم از، ولی فقیه و پایان بخشی به آشوب‌های هشت ماهه در کشور به میدان آمدند و مهر سلامت نظام را تأیید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام ابراز داشت: در این زمینه راهیان نور در فضای مجازی را داشتیم و کرونا مانع از اعزام گروه‌های مختلف به غرب و جنوب کشور برای بازدید از مناطق عملیاتی شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی نیز تحت تأثیر کرونا قرار دارد، اضافه کرد: مسابقه «بصیرت خوانی حاج قاسم سلیمانی» را در این راستا در دستور کار داریم.

او رونمایی از سردیس حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان، رژه موتورسواران به سمت گلستان شهدا، گلباران گلزار شهدا، رونمایی از محصولات فرهنگی و برگزاری دعای کمیل همزمان با ساعت شهادت سردار سلیمانی و دعای ندبه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در گلستان شهدای اصفهان

سردار فدا با بیان اینکه روز ۱۳ دی ماه سالگرد شهید قاسم سلیمانی با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در گلستان شهدا برگزار می‌شود، گفت: مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در سالن کوثر با همکاری ارتش برگزار می‌شود.

او تأمین هزینه‌های آزادی ۱۱۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان اصفهان را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و گفت: اهدای خون در قالب طرح «نذر خون» و فضاسازی شهری از دیگر برنامه‌های در دستور کار این ایام است.

فعالیت ۱۱۰۰ پایگاه طرح «حافظان سلامت محلات» در اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اجرای طرح خدمت رسانی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های این ایام است، ادامه داد: کمک‌های مومنانه نیز در این ایام ادامه خواهد داشت ضمن اینکه طرح «حافظان سلامت محلات» در قالب یک هزار و ۱۰۰ قرارگاه فعالیت دارد.

او شناسایی خانواده‌های نیازمند را از دیگر اقدامات صورت گرفته در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» دانست و افزود: آموزش خانواده‌ها برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا نیز در این طرح دنبال می‌شود.

غربالگری کرونای ۶۱ درصد جمعیت استان اصفهان

سردار فدا با بیان اینکه تا کنون ۶۱ درصد جمعیت استان و نزدیک سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر غربالگری کرونا شدند، اضافه کرد: در این طرح بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران طرح حافظان سلامت محلات غربالگری کرونا برنامه های شهادت شهید قاسم سلیمانی دیگر برنامه شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • هدیه متفاوت به معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!