Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:44:55 GMT

دشمن به دنبال توقف تولید در کشور است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۴۲۳۵

دشمن به دنبال توقف تولید در کشور است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا اظهارداشت: هر شغلی در کشور ایجاد شود تیری به سمت دشمن پرتاب شده است و رسیدن به اهداف را برای ایران تسهیل می کند.

وی ادامه‌ داد: دشمن تلاش می کند جمهوری اسلامی را ناتوان جلوه دهد تا جاییکه ثابت کند ایران نمی تواند با دانش داخلی اداره شود بنابراین باتوجه به اینکه هدف دشمن تخریب اقتصاد کشور است باید با تلاش مضاعف، بستر سازندگی اقتصادی را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرم آباد گفت: هماورد با دشمن در حوزه اقتصاد به یاری خدا و اتکا به ظرفیت داخلی منجر به پیروزی خواهد شد چراکه مجموعه های فعال کشور در خدمت استقلال مردم هستند و رشد دانشمندان مایه سرافرازی است.

کارخانه داروسازی دامی و انسانی بایر افلاک دارای زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع، زیر بنای ۷۵ هزار مترمربع و سالن تولیدی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع است که با هفت خط تولید داروهای دامپزشکی و ۱۳ خط تولید داروهای انسانی بیش از ۲۰۰ قلم داروی دامی و ۵۰۰ قلم داروی انسانی تولید می کند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت خرم آباد لرستان امام جمعه خرم آباد داروسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت خرم آباد لرستان وزارت صنعت معدن و تجارت خرم آباد لرستان امام جمعه خرم آباد داروسازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد

 

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس پوریانی از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد و افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضائی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضائی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد