Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان کرمان گفت: جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی شهید شناخته شدند.

ذبیح الله اعظمی ساردویی، عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در گفتگو با سایت خبری مدارا با اشاره به جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در شهر کرمان گفت: همه افرادی که در این مراسم جانباختند همانند شهدای جنگ و سایر شهدا تعیین شهادت شدند و از همه مزایایی که برای شهدا در نظر گرفته بهره مند می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد این افراد حدود ۶۱ نفر بوده که با توجه به استقبال بیش از ۴ میلیون نفری مردم استان کرمان از پیکر سردار شهید سلیمانی و عدم ظرفیت خیابان ها متاسفانه جان خود را از دست دادند.

به گزارش مدارا،۶۱  نفر در حادثه تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند.

بیشتر بخوانید: جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان شهید شناخته شدند توضیحات پزشکی قانونی در مورد گواهی فوت‌های منتشر شده حادثه کرمان/ گواهی منتشره مربوط به این سازمان نیست شناسایی اجساد ۴۰ جان باخته حادثه روز گذشته در کرمان لینک کوتاه: asriran.com/003CVP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرمان نماینده مجلس شهید سلیمانی جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب