Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در نشست با عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: همه مسئولان خدمتگزار هستند و باید در حوزه هایی که مسئولیت می پذیرند شایسته ترین خدمات را به مردم ارائه دهند که در این زمینه خانواده های شهدا در اولویت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران به عنوان اولین مولود اقتصادی در کشور که به فرمان امام راحل تاسیس شد یک نهاد ارزشی است، افزود: در این شرکت تلاش شده که در حد وسع و امکانات به این عزیزان ارائه خدمت شود و در همه برنامه ها رضایتمندی ایثارگران اولویت نخست است.

موسوی اظهار داشت: استان خوزستان سرمایه های عظیمی در بخش منابع اعم از نفت و گاز، آب، برق و کشاورزی دارد که اگر درست مدیریت شوند نقش موثری در توسعه پایدار استان، اشتغالزایی و رفع محرومیت خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رونق تولید را زمینه ساز توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: در این راستا توجه به آموزش های فنی، تخصصی و علمی و عملی برای پرورش استعدادها و استفاده از توانمندی های بالقوه و بالفعل در بخش های مختلف بسیار موثر و اهمیت بالایی دارد.

در این نشست که معاون تعاون و رئیس اداره خودکفایی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، معاون مدیریت منابع انسانی و روابط عمومی شرکت ملی حفاری حضور داشتند عبدالرضا فرجیان گزارش از فعالیت های بنیاد در خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ارائه و اظهار کرد: همکاری و هم افزایی با سازمان ها، دستگاه ها و شرکت ها در این راستا بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی به موضوع اشتغالزایی از سوی این نهاد اشاره کرد و با این توضیح که در استان خوزستان کارهای ارزشمندی صورت گرفته است افزود: همکاری و همیاری میان دستگاه ها در این ارتباط ضروری و می تواند در ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی خانواده معزز شهدا و ایثارگران بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا و ایثارگران دفاع مقدس مدافعان حرم شرکت ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حاج علیرضا درستی از جانبازان شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: اگر امروز کلیسا‌های امریکا و اروپا تبدیل به مسجد شده اند به برکت خون فرزندان خانواده‌های شهداست بنابراین شهدا خودتان را نباید کم بشمارید.


این جانباز شیمایی تصریح کرد: اگر می‌بینید این نظام و انقلاب با از همه تلاطم‌ها و هجمه‌های دشمنان عبور می‌کند به برکت دعای خانواده‌های معظم شهداء، نفس زدن‌های جانبازان شیمایی، جانبازان اعصاب و روان است. 


وی گفت: امروز مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ایی پرچمدار انقلاب است و این نظام را در مقابل همه ابرقدرت‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار حفظ کرده است.


میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی در این مراسم به موفقیت عملیات وعده صادق پرداخت و گفت: درعملیات وعده صادق، موشک‌های سپاه از پنج لایه حفاظتی دشمنان عبور و به صورت نقطه زن به دو پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد.


میرمحمدی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم با دست خالی معجزه آفریدند تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری با همه سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی، به قله نزدیک شدیم.


وی گفت: امروز آثار حرکت مقدس شهداء را در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا، استرالیا و سایر دانشگاه‌ها به چشم می‌بیند.


میرمحمدی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت امالقرا شده و به همت جانانه دانشمندان و جوانان، اگر درهمه عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های اقتصادی موفق شویم قطع و یقیم به قله‌هایی که مد نظر مقام معظم رهبری است خواهیم رسید.


فرماندار میبد هم گفت: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و باید فرهنگ شهادت را درجامعه حفظ و راه شهدا را ادامه دهیم.


سجادی پور با اشاره به وصیت نامه‌های شهداء تصریح کرد: ولایت پذیری و حفظ حجاب از وصیت نامه‌های شهداست که باید در جامعه امروزی به آن عمل کنیم.


فرماندار میبد با بیان اینکه باب شهادت باید همچنان درجامعه باز باشد گفت: اگر امروز حرکت‌هایی در دنیا علیه استکبار شکل می‌گیرد به برکت خون شهداء و ایستادگی ملت بزرگ ایران است که در دوران دفاع مقدس با تکیه به مکتب عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد