Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا کماسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی برنامه های فرهنگی و هنری، دهه بصیرت و میثاق با ولایت در شهرستان سنقروکلیایی را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا کماسی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: در دهه بصیرت امسال به دلیل اتفاقات و رویدادهای مختلف همانند اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اربعین ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، سالروز حماسه ۹ دی و همچنین مهمتر از همه همزمانی این دهه با ایام فاطمیه، ظرفیت برگزاری هر چه باشکوه تر این ایام را بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: با توجه به مناسبت های به وقوع پیوسته در روزهای ۹ الی ۱۹ دیماه، این ایام "دهه بصیرت و میثاق با ولایت" نامگذاری شده است و شعار محوری "بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاوت علوی" بصورت سراسری انتخاب شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالجاری اجرای برنامه های فرهنگی هنری این اداره با توجه به محدودیت های بهداشتی کرونا در فضای مجازی و در راستای دهه بصیرت برگزار می شود.

کماسی گفت: این برنامه ها شامل، مسابقه فرهنگی کتابخوانی "زندگینامه نهج البلاغه"، برگزاری مسابقه فرهنگی ادبی" ما ملت امام حسینیم" از وصیت نامه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری نمایشگاه عکس نوشته "فقط برای خدا" با موضوع ابعاد شخصیتی و صفات فردی شهید سردار سلیمانی، تهیه و انتشار کلیپ های مرتبط با شهادت سردار سلیمانی و تبلیغات محیطی نصب بنر و پلاکاردهای مرتبط با این ایام در سطح اداره و مجتمع فرهنگی است

 

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند