Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، شب گذشته احمد امیرآبادی فرآهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه، در برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما از عدم پیش بینی اعتبار برای افزایش حقوق سربازان وظیفه توسط دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ سخن گفت. این درحالی است که حقوق سربازان بر اساس این  لایحه، ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره موارد ذیل به آگاهی می‌رسد:

طی هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح، اعتباری بالغ بر ۲۰٫۰۰۰ میلیارد ریال به منظور جبران عقب ماندگی افزایش حقوق سربازارن وظیفه در ردیف‌های اعتباری ذی‌ربط نیروهای مسلح برای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

 اعتبار در نظر گرفته شده علاوه بر افزایش ضریب ریالی سنواتی است که در مجموع حقوق سربازان وظیفه ۱۰۰ درصد در سال ۱۴۰۰ رشد داده شده است.

لذا انعکاس این موضوع که دولت در لایحه سال ۱۴۰۰ اعتباری را برای افزایش حقوق سربازان وظیفه در نظر نگرفته درست نیست.

پربیننده ترین عذرخواهی «منوچهر هادی» بابت انتشار عکسی جنجالی +عکس سه شیوه مختلف برای جذب معلمان کسری شدید معلمان چگونه رفع خواهد شد؟ ماجرای ممنوع التصویری بازیگر «آقازاده» +عکس تقویم کامل سال ۱۴۰۰/ اعلام تعطیلات رسمی ۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق نیروهای مسلح سرباز افزایش حقوق سربازان بودجه 1400 لایحه بودجه ۱۴۰۰ حقوق سربازان افزایش حقوق سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

تین نیوز

سخنگوی دولت با اشاره به نظر قوه مجریه درباره افزایش تعطیلی آخر هفته گفت: منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره تعطیلی آخر هفته گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است. دولت با کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود نسبت روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

وی افزود: نگاه دولت این است که باید بتوانیم در این خصوص تصمیم‌گیری منعطف تری متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتضاعات مختلف داشته باشیم و دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم لذا پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش میزان تعطیلی به دو روز انتخاب روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف دولتی قرار بگیرد که منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته