Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس بابایی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهاد سردار حاج قاسم سلیمانی، تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال احمر استان زنجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت این شهید والامقام افزود: مقام معظم رهبری فرموده اند باید با دیدگاه مکتب سلیمانی به سردار شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تاکید کرد: هر کسی خود را وارد عرصه و مکتب اباعبدالله الحسین(ع) کرده و در برابر ظلم، کفر و زیاده گویان عالم ایستادگی کند، به معنای واقعی ولایتمدار باشد و در خدمت امامت و ولایت قرار گیرد به حتم نزد خداوند متعال و ملت ولایتمدار محبوب خواهد شد همانگونه که این اتفاق برای سردار سلیمانی افتاد و عالم به این مهم پی برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: با توجه به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام راحل و مطیع ولی فقیه بود این شوکت نصیب این شهید والا مقام شد.

سرهنگ بابایی ادامه داد: اگر نگاهی به زندگی این شهید والا مقام داشته باشیم ارتباط وی با ملت، حرفه ای و مسلط بود، شهید سلیمانی استراتژیست بزرگی در کارش بود که راهبرد استراتژی می نوشت و در میدان عمل و تاکتیک نیز در خط مقدم بود.

وی تاکید کرد: هیچ استراتژیستی همانند سردار سلیمانی یافت نمی شود که در خاورمیانه قلب جهان که قدرت های استکباری برای آن نقشه ترسیم کرده اند، آن را خنثی کند و خود نیز در خط مقدم در کنار رزمندگان در اجرای راهبردها به آنها قوت قلب بدهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: جرقه های واقعی محور مقاومت در سال ۲۰۰۰ عقب راندن رژیم غاصب اسرائیل و جنگ ۳۳ روزه بود که پس از این جنگ بسیاری از راهبردهای دشمن تغییر کرد و سردار شهید سلیمانی نیز خود در جنگ حضور داشت.

سرهنگ بابایی تاکید کرد: این سردار والامقام در این جنگ به فاطمه زهرا سلام الله علیها متوسل شدند و چهارمین ارتش دنیا را  در ۳۳ روز وادار به تسلیم کردند.

وی یادآوری کرد: دشمنان اسلام و ایران که دانشمندان ما را ترور می کنند نشان از ضعف و زبونی آنها دارد و این ‌ترورها شگفت انگیز نیست چرا که در اوج تهدید توانسته ایم موازنه قدرت را حفظ کنیم و این مهم نشان دهنده قدرت اصلی ماست.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: به برکت خون سرداردلها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، شهدای محور مقاومت است که در زمان حاضر قدرت پیدا کرده ایم.

سرهنگ بابایی تاکید کرد: دشمنی برخاسته  از بطن رژیم صهیونیستی و داعشی که آموزش دادند و وحشیگری جنایت های آنها در سرتاسر سوریه و عراق  نقشه ای برای نفوذ به ایران ام القرای جهان اسلامی بود که با شجاعت سرداران ایران و رزمندگان  پایان یافت.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم، حریم انقلاب اسلامی بودند، خاطرنشان کرد:  کاری بسیار بزرگ بود که برای منطقه و ‌بشریت سردار بزرگ دلها این مهم را انجام داد و توانست منطقه را از خطر بزرگ نجات دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: شهدای اسلام توانستند در این جهان پرآشوب پرچم حسینی ‌و ایران اسلامی را در سرتاسر جهان سرپا نگهدارند.

سردار سلیمانی حق بزرگی بر گردن محور مقاومت دارد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این آیین گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن مردم ایران، منطقه خاورمیانه و محور مقاومت دارد.

علی طاهری افزود: این شهید سرافراز اسلام، بر اساس رفتار، منش، خلوص و معنویتی که داشت سردار دلها نام گرفت و این مهم موجب شده بود تا به حق بر دلها حکومت کند.

وی با بیان اینکه آرزومندم کسانی که ادعا دارند که بسیجی هستند و در این راه گام بر می دارند در این راه ثابت قدم بمانند، اظهارداشت: به معنویت و خلوص شهید سردار حاج قاسم سلیمانی رسیدن بسیار دشوار است اما می توانیم پیرو راه این شهید والا مقام باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان ابراز امیدواری کرد، ایثارگران عرصه هلال احمر اعم از کارکنان، داوطلبان، خیرین و اعضای جوان بتوانیم ادامه دهنده راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم و سعی کنیم این منش را در زندگی خود نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه امدادگران و داوطلبان بدون چشمداشت در مجموعه هلال احمر در تلاش هستند، اظهارداشت: باید منش و رفتار و کردار ما به منش سردار شهید والامقام نزدیک شود به حتم شهادت این سردار اسلام دلها را بیشتر به هم نزدیک کرد و در تلاش خواهیم بود تا در این مسیر حرکت کنیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

در پایان این مراسم از زحمات سید اشرف موسوی قدردانی و اسماعیل خردمند به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال احمر استان معرفی شد.

برچسب‌ها قاسم سلیمانی زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قاسم سلیمانی زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور شهید حاج قاسم سلیمانی استان زنجان گفت هلال احمر استان شهید والا مقام سردار سلیمانی شهید والا محور مقاومت سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ ، پایان خرداد سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس برزگر با اشاره به اینکه پیگیری تأمین مسکن جامعه ایثارگری از جمله وظایف بنیاد شهید است، اظهار کرد: جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند و متقاضی تسهیلات مسکن هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isaar.ir یا با مراجعه حضوری به بنیاد شهید محل پرونده خود نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده در جهت بهره‌مندی از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران ۲۰ ساله و با نرخ سود چهار درصد است، یادآور شد: پرداخت مابه‌التفاوت سود این تسهیلات بر عهده دولت است و در صورتی‌که ایثارگری قبلاً یک‌بار از این تسهیلات در سنوات گذشته بهره‌مند شده است و تا پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به تسویه اقدام کرده باشد، اما دارای دهک‌بندی زیر ۷ و فاقد مسکن و مستأجر باشد، می‌تواند مجدداً از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مهلت معرفی به بانک جهت دریافت این تسهیلات تا پایان خرداد سال‌جاری است، ادامه داد: نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر، ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها، ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها، ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751340

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • کردستان دارای ۱.۱ دهم میلیارد تُن ذخایر معدنی است
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران