Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@17:11:10 GMT

امیر قطر هم واکسن زد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۴۶۳۳

امیر قطر هم واکسن زد

اولین محموله از واکسن کووید-19 روز دوشنبه وارد قطر شد. ناطقان: شیخ خالد بن خلیفه آل ثانی، نخست‌وزیر قطر  پیشتر گفته: "به بخش بهداشتی دستور صادر کردم که طبق استانداردهای بهداشتی واکسن را مورد استفاده همه قرار دهد. همچنین این گامی مهم در راه مهار اپیدمی و بازگشت تدریجی به شرایط عادی خواهد بود".

یوسف المسلمانی، رئیس بیمارستان دولتی «حمد » روز چهارشنبه گذشته اعلام کرده بود که کشورش برای دریافت واکسن ویروس کرونا با‌ شرکت‌های «فایزر و بیوان‌تک» و «مدرنا» به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش وزارت بهداشت قطر شمار مبتلایان به ویروس کرونا به 141 هزار و 858 نفر و تعداد بهبودیافتگان نیز به 139 هزار و 521 نفر رسیده است. تاکنون 243 بیمار نیز فوت کرده اند.

امیر قطر هم واکسن زد.

 

امیر قطر هم واکسن زد. قطر به تازگی اولین محموله واکسن کرونا فایزر را وارد کرد.

برچسب ها: امیر قطر ، واکسن ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امیر قطر واکسن کرونا امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۶۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۳۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6090929 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود