Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:59:41 GMT

تراکتور و شهرخودرو به تساوی بدون گل رضایت دادند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۴۸۳۵

تراکتور و شهرخودرو به تساوی بدون گل رضایت دادند

گروه استان‌ها –دیدار تیم‌های تراکتور و شهرخودرو با تساوی بدون گل به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتور و شهرخودرو در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16:40 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مسعود شجاعی از دقایق ابتدایی این دیدار با طرح‌ریزی حملات مختلف به دنبال باز کردن دروازه تیم مهمان بودند که موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردند اما در استفاده از آن‌ها ناکام بودند. نوع بازی تراکتور بازیکنان شهرخودرو را مجبور به ارائه فوتبال دفاعی کرد اما رفته‌رفته بازی متعادل‌تر دنبال شد.

دیدار تراکتور و شهرخودرو با برتری تیم میزبان ادامه داشت اما تلاش بازیکنان دو تیم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد. در دقایقی از این دیدار سرعت بازی افزایش قابل‌توجهی داشت و بیشتر بازیکنان تراکتور توپ و میدان را در اختیار داشتند.

در دقایق پایانی نیمه نخست بازیکنان تراکتور فشار بیشتری روی دروازه شهرخودرو ایجاد کردند اما علی‌رغم تلاش مهاجمان دو تیم، توپی در این نیمه از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه نخست بازی تراکتور و شهرخودرو با تساوی بدون گل به پایان برسد.

تساوی یک‌نیمه‌ای تراکتور و شهرخودرو در تبریزترکیب شهر خودرو برای دیدار با تراکتور مشخص شدترکیب تراکتور مقابل شهر خودرو اعلام شد

در نیمه دوم بازی هم تراکتوری‌ها عملکرد بهتری داشتند و بازیکنان شهرخودرو با بازی تدافعی خود به دنبال حفظ حداقل امتیاز در بازی خارج از خانه بودند و توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند. در دقایق پایانی بازی نیز تراکتوری‌ها که به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی پس از شکست مقابل صنعت نفت بودند، حملات بیشتری روی دروازه تیم مهمان ایجاد کردند اما موقعیت‌های این تیم بی‌ثمر بود.

بازی دو تیم تراکتور و شهرخودرو در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، نخستین تعویض این بازی طی تعویضی اجباری و به دلیل مصدومیت اشکان دژاگه برای تراکتور انجام شده و با خروج کاپیتان این تیم از زمین بازی، محمد قنبری از دقیقه 42 جایگزین او شد.

مسعود شجاعی برای نخستین بار پس از قبول مسئولیت فنی تراکتور، در این بازی به عنوان بازیکن وارد زمین شد. وی از دقیقه 76 به جای سعید مهری به میدان رفت.

در دقایق پایانی بازی تیم شهرخودرو یکی از بازیکنان خود را وارد زمین کرد که نام او در لیست بازی قید نشده بود. گوینده ورزشگاه نیز نام این بازیکن را اعلام نکرد.

انتهای پیام/116/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تساوی بدون گل به پایان تراکتور و شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کد خبر 6089301

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها