Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:57:12 GMT

برنامه هفته اول لیگ برتر آب‌های آرام

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۵۰۹۰

برنامه هفته اول لیگ برتر آب‌های آرام

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از فدراسیون قایقرانی، دور رفت لیگ برتر آب‌های آرام در ۲ بخش آقایان و بانوان در دریاچه آزادی برگزار می‌شود. مسابقات بخش آقایان در مرحله اول و دوم صبح و بعدازظهر ۱۵ دی‌ماه و مسابقات بانوان در مرحله اول و دوم صبح و بعدازظهر ۱۶ دی‌ماه انجام خواهد شد

مواد مسابقات در بخش آقایان کایاک و کانو یک نفره ۱۰۰۰متر، کایاک و کانو یک نفره ۵۰۰ متر و مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر است و مسابقات در بخش بانوان کایاک و کانو یک نفره ۵۰۰متر، کایاک و کانو یک نفره ۲۰۰متر و مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری لیگ، مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود و تمامی افراد شرکت کننده اعم از ورزشکار، مربی و سرپرست ملزم به ارائه تست PCR می‌باشند. جلسه هماهنگی فنی مسئولین لیگ با مدیران باشگاه‌ها و قرعه کشی لاین‌ها راس ساعت ۱۱ روز شنبه ۱۳ دی‌ماه برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارائه قرارداد‌های ورزشکاران به فدراسیون ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳ دی‌ماه است.

بیشتر بخوانید

اردوی تیم ملی آب‌های آرام در بندرانزلی و بابلسر تمدید شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی تیم ملی قایقرانی برگزار می شود دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد

در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.


امروز مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به چابکسواران برتر، مالکان و مربیان اهدا شد.

 روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد