Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاعات و امنیت صنعاء تاید کرد که دشمن سعودی برای خروج از منجلاب ورشکستگی دست به دامن صهیونیست ها شد و در این مسیر محکوم به شکست چند رژیم عربی نیز به قطار عادی سازی با این رژیم پیوستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، سرلشکر «عبدالله یحیی» رئیس کمیته اطلاعات و امنیت صنعاء در سخنانی در جریان مراسم روز شهید تاکید کرد که نیروهای یمنی در مسیر شهداء و برای کسب رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم یمن همچنان پیش قدم خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: تحت هیچ شرایطی از جمله اعمال محاصره و توطئهگری های دشمن علیه کشور و ملت و استقلال مان عقب نشینی نخواهیم کرد.

این مقام نظامی ارتش یمن همچنین تاکید کرد که نیروهای اطلاعات و امنیت صنعاء در تمامی ابعاد معنوی،نظامی و اطلاعاتی در بالاترین سطح خود به سر می برند و همچنان به ماموریت های خود به منظور غلبه بر چالش ها و خطرات پیشرو ادامه می دهند.

سرلشگر یحیی در بخشی دیگری از سخنانش افزود: ما به واسطه آمادگی بالایی که در سطوح مختلف اطلاعاتی برخوردار هستیم آماده ایم تا با هرگونه خطر و حمله ای از سوی مزدوران اشغالگر صهیونیستی که تمامی تحرکاتش را زیر نظر داریم  و تمامی تنش آفرینی های آن را رصد می کنیم و بر تمامی نقشه های مخربانه شان علیه ملت یمن ( و منطقه) اشراف داریم به حول و قوه الهی و راهنمایی های رهبر انقلاب (یمن) مقابله کنیم.

انصارالله: انفجار عدن در نتیجه جنگ داخلی بین مزدوران متجاوز یمن رخ دادغارت منابع نفتی یمن در «حضرموت» با همسویی شرکت‌هایی غربی

رئیس کمیته اطلاعات و امنیت یمن در پایان خاطر نشان کرد که شکست دشمنان در مقابل یمنی ها نتیجه رشادت ها، فداکاری ها و جان فشانی های فرزندان ملت (یمن) است این امر در نهایت باعث شد تا دشمن سعودی برای خروج از منجلاب ورشکستگی دست به دامن صهیونیست ها شوند و در این مسیر چند رژیم عربی نیز به قطار عادی سازی با این رژیم بپیوندند.

به رژیم اشغالگر صهیونیستی که امروز مقابل ملت با ایمان و حکیم یمن عرض اندام می کند می گوییم که  یمن و ملت بزرگوار آن  با برخورداری از نعمت رهبری منحصر بفرد‌ از هیچکدام از تهدیدات شما نمی ترسند. چشمان ما نسبت به تمامی تحرکات شما آگاه است و این شما هستید که بایستی نسبت به خطرات ما هشیارباشید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اطلاعات و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه

به گزارش قدس آنلاین، «ریموند مور» قاضی منطقه‌ای آمریکا گفت، می‌توانسته این کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا را که «جرد سباستین دالکی» ۳۲ ساله است، بیش از این محکوم کند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وی ادامه داد: «این یک رسوایی است. به نظر من این اقدامی عمدی بوده است. این خیانتی آشکار و افشار اسرار دولتی است.»

وکلای این کارمند سابق اما خواسته بودند که حکم موکلشان ۱۴ سال حبس باشد چون بر اساس ادله موجود، فروش این اسناد در سال ۲۰۲۲ بوده اما به دست کسی که گمان می‌کردند «دشمن» باشد، نیفتاده است.

دستیار مدافع عمومی فدرال نیز خواستار حکمی کمتر برای این کارمند سابق آژانس امنیت ملی شد و گفت که او به دلیل چهار بار تلاش برای خودکشی دچار ترومای مغزی شده و در کودکی هم تروما داشته است.

دالکی بعدا به قاضی پرونده گفت از اختلال اضطراب پس از سانحه، اختلال دو قطبی و اختلال وسواس رنج می‌برد. او همچنین انگیزه ایدئولوژیکی یا کسب درآمد از طریق موافقت با فروش اسرار را انکار کرد. البته قاضی پرونده گفت بابت ادعاهای دالکی مشکوک است چون هیچ سوابق پزشکی برای اثبات صحت این ادعاها وجود ندارد.

بر اساس اسناد دادگاه، دالکی که فقط برای یک ماه در آژانس امنیت ملی آمریکا کار کرده بود به مامور مخفی اف.بی.آی که گمان کرده بود یک مامور روس باشد، گفته بود که به دنبال ایجاد تغییر است. او همچنین گفته بود که ۲۳۷ هزار دلار هم بدهی دارد. دالکی همچنین گفته بود که تصمیم دارد تا با روسیه کار کند چون اصالتش به این کشور برمی‌گردد. این مرد در ابتدا ۱۶ هزار و ۴۹۹ دلار به صورت رمز ارز دریافت کرد تا نشان دهد که چه اسنادی در اختیار دارد و بعد مبلغ ۸۵ هزار دلار بابت بقیه اسناد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو