Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: صبح امروز با اعلام خبر قتل در یکی از محلات قدیمی شهر یزد بلافاصله ماموران پلیس شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود : ماموران پلیس با حضور در محل و تحقیقات میدانی متوجه شدند مقتول که یک زن ۴۷ ساله یزدی است با ضربات سلاح سرد مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس با تشکیل تیم‌های عملیاتی در کمتر از یک ساعت پس از جنایت، قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

بهدانی فرد خاطرنشان کرد: قاتل که مردی ۴۰ ساله و از اقوام مقتول است برای انجام بازجویی و مشخص شدن انگیزه قتل به اداره پلیس منتقل شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاتل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان