Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور گفت: تمرینات دشمن را به صورت مداوم ارزیابی کرده و متناسب با تهدیدات موجود توان رزم خودمان را ارتقاء داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین  قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور در بازدید خود ازمنطقه پدافند هوایی جنوب شرق ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی و کارکنان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مرکز عملیات مشترک منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید و آمادگی رزمی و توان دفاعی این یگان‌ها را ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تسلیت  فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پدافند هوایی مسئول حفظ امنیت آسمان  میهن اسلامی ماست. امروز کارکنان پدافند هوایی با روحیه بسیار بالا فعالیت می کنند و با تدبیر و برنامه ریزی انجام شده، با وحدت و انسجام و هماهنگی که بین کارکنان ارتش و سپاه در همه عرصه‌ها بویژه در عرصه پدافند هوایی برقرار است، همواره آماده دفاع مقتدرانه از آسمان جمهوری اسلامی ایران هستیم.
امیر سرتیپ رحیم زاده ادامه داد: تمامی تحرکات نیروهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به صورت 24 ساعته توسط پدافند هوایی مورد پایش قرار می گیرد و به دقت فعالیت‌ها را رصد می کنیم. تمرینات دشمن را به صورت مداوم ارزیابی کرده و متناسب با تهدیدات موجود توان رزم خودمان را ارتقاء داده‌ایم و این پیام را به مردم کشور عزیزمان می دهیم که فرزندان جان برکف شما در نیروهای مسلح بویژه در مجموعه پدافند هوایی با تمام توان حافظ امنیت کشور هستند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش منطقه پدافند پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور