Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@07:43:07 GMT

داوران اجازه ندهند تیم‌ها وقت تلف کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۶۲۲۰

عباس چمنیان در پایان دیدار دو تیم تراکتور و شهرخودرو اظهار داشت: یک نکته قبل اینکه درباره بازی صحبت کنم می‌گویم همه می‌دانیم روح فوتبال زیبا است و انتظار داریم همه به ارائه بهتر فوتبال کمک کنند. انتظار از داوران است که اجازه به تیم هایی که فوتبال ساکن انجام می‌دهند، ندهند. تراکتور همیشه دنبال بازی زیبا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهر خودرو به دنبال تاخیر در بازی بود که این به عهده داور است. یک بخش زیادی از بازی شرایط به سمت پیش رفت جلو بازی گرفته شد.

وی افزود: از سازمان لیگ در خواست کردیم بازی را به دلیل سرما در ساعت 15 برگزار کنند که این اتفاق رخ نداد. قسمت زیادی از بازی توپ در اختیار ما بود. اگر شهر خودرو از لاک دفاعی خارج می‌شد بازی بهتری را می‌دیدیم. باید به تیم شهرخودرو به دلیل سبک بازی‌اش و کسب این یک امتیاز تبریک گفت.

مربی تیم تراکتور در رابطه با تعوض شجاعی عنوان کرد: اشکان دژاگه در نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و تعویض شجاعی در نیمه دوم اتفاق افتاد که ربطی به مصدومیت نداشت. برای رسیدن به گل این تعویض را انجام دادیم و هیچ تعویضی از قبل فیکس نشده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عباس چمنیان تراکتور لیگ برتر تراکتور داوران شهرخودرو عباس چمنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد