Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه مدیریت مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان گفت: بررسی آخرین وضعیت طرح محله محور سردار سلیمانی در شهرستان‌های شرق خوزستان با حضور محمد اسماعیل مطلق مشاور معاون وزیر و مدیر کل سلامت وزارت بهداشت، سید محمد علوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان در برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این جلسه فرماندهان سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های امیدیه، هندیجان، آغاجاری و رامشیر و همچنین مدیران شبکه بهداشت و درمان و روسای مرکز بهداشت شهرستان‌های مذکور حضور داشتند و آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی متولیان قرارگاه طرح شهید قاسم سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت.

طرح محله محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن از طریق بیماریابی به صورت همزمان در سراسر کشور از هفته‌های گذشته آغاز شده است و سپاه پاسداران، بسیج، مراکز بهداشت و درمان و ... در این طرح مشارکت دارند و تاکنون نتایج مثبتی از جمله؛ افزایش شناسایی مبتلایان به کرونا ویروس، کاهش آمار ابتلا به این بیماری، کاهش چشمگیر موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا به دنبال داشته است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح سردار سلیمانی بیماری کرونا کرونای جدید کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا