Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و سازمان پزشکی قانونی با هدف حرکت به سوی قوه قضائیه هوشمند برگزار شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست که ظهر امروز در محل سالن جلسات مرکز آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد دکتر زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌های فیمابین سازمان‌ها و بخش‌های داخلی قوه قضائیه در راستای هوشمند سازی قوه قضائیه، آمادگی مرکز را برای ارائه خدمات مورد نیاز سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه دکتر مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی با برشمردن مأموریت‌های این سازمان، ضمن بیان لزوم بهره برداری هر چه بیشتر از فناوری اطلاعات برای ارائه خدماتی با کیفیت و تنوع بیشتر به عموم آحاد جامعه و مراجعین این سازمان، خواستار همکاری‌های بیشتر در حوزه موضوعات فنی و نرم افزاری دو جانبه شد.
همچنین مدیران و معاونین طرفین ضمن بررسی موضوعات مشترک، به بیان راهکار‌های اجرایی و عملیاتی مصادیق مطرح شده پرداختند. ارائه خدمات نوینی همچون انجام برخی از بررسی‌های پزشکی از راه دور، برقراری تعامل با سازمان‌های خارج از قوه قضائیه همچون نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی به مراجعین پزشکی قانونی و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و فنی از دیگر موضوعات مورد بحث و بررسی در این نشست مشترک بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قوه قضائیه جلسه علنی مجلس اجتماعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان پزشکی قانونی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد