Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و سایپا تهران پس از دیدار دو تیم، نظرات خود را راجع به تقابل دو تیم مطرح کردند.

به گزارش ایسنا، در یکی از بازی‌های حساس هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال، دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه عصر چهارشنبه (۱۰ دی) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان اکبری درباره پیروزی به دست آمده توضیح داد: همانطور که دیدید بازی حساسی بود. سایپا تغییرات زیادی نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی دارد و از کادر ثفنی خوبی نیز بهره می‌برد که کار را برای هرتیمی سخت می‌کند. مشکل اصلی ما در بازی امروز نیز همین ترکیب جدید آن‌ها بود.

او افزود: در این بازی شناخت کاملی از سایپا نداشتیم چون پاسور آن‌ها تیم تغییر کرده و پاسور موتور هر تیمی است. البته تپانستیم بازی را کنترل کرده و به برتری برسیم. انتظار من از بازیکنان خودم بیشتر بود، اما در جریان بازی امروز فراز و نشیب‌ داشتیم. در روز بدمان خدا را شکر پیروز شدیم.

شهنازی: هماهنگ نبودیم

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا نیز پس از شکست شاگردانش مقابل شهرداری ارومیه، توضیح داد: با وجود تغییرات زیادی که در فصل نقل و انتقالات داشتیم بازیکنانم امروز خوب بازی کردند، به هر حال بعد از همه آن تحولات این بازی طبیعی بود. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و انتظارم بیش از این بازی بود.

سرمربی جدید سایپا ادامه داد: شهرداری ارومیه والیبال را به خوبی بازی می‌کند و از ما هماهنگ‌تر بودند. از بازیکنانم رضایت دارم اما با توجه به تغییراتی که داشتیم هماهنگ نبودیم. مطمئناً در ادامه بیگ بهتر می‌شویم. لیگ امسال ۷ - ۶ تیم مدعی دارد که ما هم سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان به جام حذفی رفت

ایسنا/گیلان بُرد ملوان در برابر سایپا با نتیجه ۲ بر یک به ثبت رسید و با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

در بازی عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بازی ملوان با سایپا به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، نتیجه بازی ۲ بر یک به نفع ملوان به پایان رسید.

این بازی در چارچوب دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رود که با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

نیمه اول بازی با نتیجه صفر برای هر دو تیم به پایان رسید و گلهای ملوان توسط عمری و صادقی همچنین گل سایپا توسط توسط خسروی وارد دروازه‌های تیم حریف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار