Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکری گفت: شهید سردار سلیمانی علاوه بر اینکه پایه‌گذار تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات بود، پایه‌گذار خدمت‌رسانی مواکب به مردم به‌ویژه در سیل ۹۸ خوزستان و لرستان نیز بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سلیمان شکری» عصر امروز (چهارشنبه ۱۰ دی) در کارگاه آموزشی و جلسه هم‌اندیشی مدیران جذب و برنامه‌ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات تابعه خوزستان اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی علاوه بر اینکه پایه‌گذار تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات بود، پایه‌گذار خدمت‌رسانی مواکب به مردم به‌ویژه در سیل 98 خوزستان و لرستان نیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های خوب مسئولان و مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان این ستاد همواره در ردیف برترین های ستادهای کشوری بوده است.

 

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح توسعه حرم امام حسین (ع) مزین به نام مبارک حضرت زینب (س) است که این نام‌گذاری از عنایات حضرت زهرا (س) بوده است.

 

شکری تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی هماهنگ کردن اقدامات و برنامه‌های جذب مشارکت‌های مردمی برای بازسازی عتبات مقدسه است.

 

همچنین «علیرضا شیخان» عنوان کرد: با توجه به تحلیل آمار و اطلاعات به دست آمده، عملکرد هشت ساله ستاد خوزستان نشان‌دهنده مشارکت حداکثری مردم و عاشقان اهل بیت (ع) در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه است که به صورت مجدانه رو به افزایش است.

 

مدیر برنامه‌ریزی جذب ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ابراز کرد: قطعاً با وجود تلاش‌ها و تدابیر اتخاذ شده در استان خوزستان تحقق صددرصدی تعهدات این ستاد تا پایان سال امکان‌پذیر است.

 

وی ادامه داد: همچنین با توجه به عملکرد خوب مواکب اربعین حسینی خوزستان در کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از حوادث، عملکرد مواکب خوزستان در سطح کشور مثال زدنی است.

 

شیخان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی ایجاد یک برنامه منسجم و هدفمند برای رسیدن به اهداف عالیه ستاد است.

 

«حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی» نیز با بیان گزارشی از اقدامات مواکب اربعین حسینی و خیرین مرتبط با این ستاد در مبارزه با کرونا و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از این ویروس اذعان کرد: از ابتدای اسفند سال گذشته و همزمان با همه‌گیری این ویروس در کشور و استان خوزستان مواکب اربعین حسینی با تمام توان برای مهار کرونا و کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر متاثر از کرونا شتافتند.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان بیان کرد: همین مواکب در سیل و آبگرفتگی اخیر بندر امام خمینی (ره) با توان کامل و پخت و توزیع غذای گرم در خدمت مردم سیل زده بودند.

 

وی در پایان یاد آور شد: مجموع کمک‌های مواکب به مردم در قضیه کرونا و سیل اخیر بالغ بر 55 میلیارد تومان بوده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواکب اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات ستاد بازسازی عتبات عالیات مواکب اربعین پایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند

محسن مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام دانشجویان به عمره مفرده گفت: در این مرحله از عمره مفرده ۱۷۰ نفر از دانشجویان نخبه (دانشجویان پسر) تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در قالب دو کاروان امروز به عمره مفرده اعزام می شوند.

وی ادامه داد: عملیات عمره دانشجویی در بازه محدود امسال انجام شد و فردا آخرین کاروان عمره اعزام می شود بعد از اتمام عملیات حج تمتع زائران عادی عمره اعزام می شوند که دانشجویان نیز اعزام خواهند شد.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برنامه ریزی شده است احتمالا اعزام دانشجویان مهرماه با شروع دانشگاه ها انجام شود رایزنی ها و هماهنگی ها انجام شده که تمام طیف های دانشگاهی اعم از دانشجویان دختر و پسر اساتید و دانشجویان متاهل را دربرمی گیرد.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز به مهر گفت: عملیات عمره دانشجویی در دوره بعدی بعد از اتمام عملیات حج تمتع انجام می شود، سهمیه، ثبت نام و اعزام دانشجویان انجام می گیرد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: خداوند را بخاطر این نعمت که بعد از ۹ سال وقفه آغاز شد شاکر هستیم که بعد از وقفه طولانی این توفیق حاصل شد.

وی گفت: ستاد عمره در سال ۷۶ با یک کاروان استادی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مجموعه رسمی و متولی اعزام دانشگاهیان به حج و عتبات مقدسه است و تا به امروز بیش از دو دهه در حال فعالیت است.

کد خبر 6093795

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان