Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان از راه اندازی سامانه و فروشگاه اینترنتی "عشایر شاپ" به آدرس https://ashayershop.com برای عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی عشایر خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، فضل خرم با اعلام این خبر گفت: فروشگاه اینترنتی"عشایر شاپ" آماده بارگذاری نمونه محصولات توسط عشایر، شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی‌های عشایری و همچنین تأمین کالای مورد نیاز خود از طریق خرید از این فروشگاه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: جامعه عشایری بیش از ۲۵ درصد گوشت قرمز، ۳۵ درصد صنایع دستی، بیش از ۲۵ درصد پشم و حدود ۳۳۰ هزار تن شیر در کشور تولید می‌کنند که عرضه آن به بازار مصرف به دلیل عدم دسترسی به موقع به بازار مصرف عموماً موجب کاهش درآمد حاصل از تولید می‌شود.

خرم ادامه داد: اتحادیه مرکزی تعاونیهای عشایری دامداران متحرک ایرانیان از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی نمود تا بستر مناسبی برای عرضه محصولات عشایری به بازار مصرف به نحوی که نیازی به بازار فیزیکی نباشد، فراهم نماید و در این راستا فروشگاه اینترنتی "عشایر شاپ" به آدرس https://ashayershop.com طراحی و راه اندازی شد.

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان گفت: عملکرد این فروشگاه به نحوی است که عشایر می‌توانند با ورود به آن و گرفتن کد، به صورت مستمر نسبت به بارگذاری نمونه محصولات و کالاهای خود اقدام نمایند.

وی افزود: پس از خرید مشتری از این فروشگاه هزینه آن به حساب اتحادیه مرکزی تعاونی‌های عشایری واریز می‌گردد و از این بابت نگرانی عشایر منتفی شده و پس از ارسال کالا و تأیید خریدار، پول از حساب اتحادیه به حساب عشایر واریز می‌شود.

خرم اضافه کرد: همچنین اگر عشایر به کالایی نیاز داشته باشند می‌توانند محصولات سایر فروشنده‌ها و تولید کننده‌هایی که از طریق فروشگاه اینترنتی "عشایر شاپ" عرضه شده است را خریداری نمایند.

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان خاطرنشان کرد: علاوه بر عشایر، شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی عشایری نیز می‌توانند نسبت به عرضه محصولات عشایر و خرید اقلام مورد نیاز آنان از طریق فروشگاه "عشایر شاپ" اقدام نمایند.

گفتنی است، در این فروشگاه انواع صنایع دستی عشایر، تابلو فرش، محصولات لبنی و پروتئینی، عسل و محصولات فلزی و مسی تولیدی عشایر با قیمت مناسب عرضه می‌شود. ‌

کد خبر 465401

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتحادیه عشایری فروشگاه اینترنتی دامداران عرضه مستقیم عرضه محصولات عشایر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فروشگاه اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه

رئیس سازمان غذاودارو از ابلاغ آیین نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای اینترنتی خبر داد و گفت: عرضه دارو به صورت آزمایشی به مدت ۶ ماه در یک استان اجرا خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حیدر محمدی با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای اینترنتی، اظهار کرد:  تدوین این آیین‌نامه با برگزاری جلسات متعدد بین سازمان غذا و دارو و وزارت ارتباطات به‌منظور بررسی‌های تخصصی موضوع انجام شد.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق(سکو) پلتفرم ها و کسب و کارهای اینترنتی ابلاغ شد، افزود: عرضه و حمل دارو به‌صورت آزمایشی به مدت 6 ماه در یکی از استان ها اجرایی خواهد شد؛ فعالیت سکوهای اینترنتی تنها در حوزه حمل دارو و با نظارت سازمان غذا و دارو صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان غذا و دارو با نفس ورود سکوهای اینترنتی به حوزه فروش دارو مخالف بوده و هست و هنوز هم تاکید می‌کنیم فروش اینترنتی دارو غیرقانونی و غیرمجاز است، عنوان کرد: آنچه درمورد حمل دارو توسط سکوها تدوین شده و توسط وزارت ارتباطات اعلام شد «آیین‌نامه حمل دارو از طریق سکوی اینترنتی است» و به‌هیچ‌وجه فروش اینترنتی دارو مطرح نیست.

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود

معاون غذاوداروی وزیر بهداشت با بیان اینکه در این آیین‌نامه تاکید شده است که هرگونه خرید، فروش و انبارش دارو توسط سکوهای اینترنتی غیرمجاز و غیرقانونی است، گفت: پس از ثبت کد رهگیری نسخه توسط بیمار در سامانه سکوهای مورد تایید (سازمان غذا و دارو)، نسخه از طریق سکو حمل و به نشانی متقاضی که در سیستم ثبت شده است تحویل داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع فروش اینترنتی دارو به‌هیچ‌عنوان مطرح نیست، گفت: این آیین‌نامه تنها درمورد حمل دارو و  تحویل آن به نشانی بیمار به‌صورت غیرحضوری است، همچنین عرضه داروهای خاص، سهمیه‌ای، تحت کنترل و دارای شرایط خاص حمل، توسط پلتفرم‌ها صورت نخواهد گرفت.

به گفته محمدی مجوز فعالیت سکوهای اینترنتی متقاضی فعالیت در حوزه حمل دارو در یک کارگروه مشترک توسط سازمان غذا و دارو با همکاری وزارت ارتباطات صادر می‌شود، تمامی متقاضیان فعالیت در این حوزه باید ضوابط فنی سازمان غذا و دارو را داشته و حائز شرایط باشند، دوره‌های آموزشی توسط سازمان غذا و دارو برای سکوهای متقاضی برگزار خواهد شد، وزارت بهداشت(سازمان غذا و دارو) مسئولیت نظارت بر ضوابط اجرایی و فنی را دارند و سکوها مکلف به رعایت این ضوابط هستند، درج هرگونه تبلیغات و تشویق به مصرف فرآورده‌های دارویی و خرید، فروش و انبارش در این آیین‌نامه برای سکوها غیرمجاز اعلام و کاملاً منع شده است.

وی تصریح کرد: داروخانه‌هایی که درخواست فعالیت با سکوهای اینترنتی به‌منظور تحویل دارو را دارند باید درخواست خود را به سازمان غذا و دارو ارائه دهند و تنها داروخانه‌های مورد تایید این سازمان مجاز به فعالیت در این حوزه خواهند بود، همچنین درصورت ثبت شکایت از سکو و یا داروخانه سازمان غذا و دارو مرجع پیگیری معرفی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد