Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: علاوه بر تسهیلات گذشته حدود ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد.

"غلامرضا پناه" روز چهارشنبه دهم دی ماه در حاشیه نشست جمع‌بندی مصوبات سفر سه روز معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه پروژه های کلان استانی در توسعه استان نقش تاثیرگذاری خواهند داشت، افزود: راه های مواصلاتی یاسوج-اصفهان و یاسوج-شیراز از جمله اولویت هایی است که می توانند زمینه توسعه استان را فراهم کنند، دنبال استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ با حمایت بانک ها هستیم تا این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: سد آبریز دهدشت و سد تنگ سرخ مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت و در جلسه نهایی که در تهران خواهیم داشت براساس میزان اعتبار بانک های عامل این دو طرح را نیز در اولویت قرار خواهیم داد.
معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طی جلسه ای که با حضور معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال برگزار شد حدود ۱۲۰ میلیارد تومان مازاد بر تسهیلات گذشته استان، برای استان در نظر گرفته شد، عنوان کرد: این تسهیلات در اختیار پروژه های نیمه تمام، دارای اولویت، روستایی و گردشگری با نرخ ۶ درصد قرار می گیرد.
پناه ادامه داد: تسهیلاتی را برای پروژه هایی با مشکل سرمایه در گردش، یا پروژه هایی که تعطیل شدند و یا در شرف تعطیل شدن هستند از بانک ها مطالبه کردیم و مشکلات تعاونی های مشکل دار را نیز به طور کامل حل و فصل خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: در صورت نهایی شدن واگذاری زمین پروژه های ورزشی کارگری در حوزه کهگیلویه، اعتبار لازم تامین خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اعتبار پروژه دنا تایید و به استان ابلاغ شد و محدودیتی برای اعتبار ندارد و پروژه می تواند آغاز شود.
پناه با اشاره به اینکه بانک رفاه کارگران، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بازنشستگی کشوری و شستا اقدامات مهمی در حوزه های سرمایه گذاری استان را پذیرفتند، بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار تن شیلات سردآبی در استان داریم که به صورت فراوری و بسته بندی های مناسب برای صادرات و مصرف داخلی استفاده نمی شوند و قرار بر این شد که این صندوق ها کمک های لازم در زمینه خرید، بسته بندی و بازاریابی مناسب در این حوزه را انجام دهند.
وی با بیان اینکه در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی مقرر شد که پروژه های با اولویت استان را این صندوق ها انجام دهند، تاکید کرد: در حوزه کشاورزی و گلخانه نیز صندوق کارافرینی امید متقبل شد که کارها و فعالیت های خوبی را انجام دهد.
معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حوزه گردشگری در ابعاد مختلف از لحاظ تسهیلات ارزان قیمت، مشارکت و سرمایه گذاری از ظرفیت های صندوق توسعه ملی، بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران بدون محدودیت استفاده خواهد شد و همچنین مقرر شد صندوق کارآفرینی امید با تعریف مدل های خوبی در استان های دیگر، در کارگروهی متشکل از حوزه گردشگری و صندوق به استان کمک کنند.
پناه اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید متقبل به برگزاری جشنواره های مختلفی در استان ازجمله جشنواره عسل، بنه و گیاهان دارویی از لحاظ تسهیلات و سرمایه گذاری شد.
وی بیان کرد: سازمان فنی و حرفه ای کشور ایجاد دپارتمان گیاهان دارویی در استان و ظرفیت ۵هزار آموزش با حمایت مسئولین استانی در حوزه مهارتی را متقبل شد.
به گزارش ایسنا، معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تعهد بیمه رایگان جامعه هدف بهزیستی، کمیته امداد و زنان سرپرست خانوار در ۵ بخش استان کهگیلویه و بویراحمد را دادند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهيلات صندوق کارآفرینی امید بانک رفاه کارگران كهگيلويه و بويراحمد معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون کهگیلویه و بویراحمد کار و رفاه اجتماعی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از‬ صندوق توسعه ملی، رضا محمدی‬ معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی، ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی‬ در‬ پایان‬ گفت: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

کد خبر 6097601

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد