Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، متن فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری زاده به شرح زیر است:
 فراخوان تولید و نشر محتوا در فضای مجازی ویژه تولیدکنندگان محتوا و بسترهای نشر با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری زاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زمان:
از روز شنبه ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس تا روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه مصادف با چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده
 موضوعات:
1.نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده در تحقق تمدن نوین اسلامی
2.نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده در آرامش و ثبات جهان اسلام و منطقه ی خاورمیانه
3.معرفی سبک زندگی، حسن خلق و اخلاق کریمانه ی سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده به مردم سراسر جهان

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور با هشتگ های #سرداران_مقاومت، #مردـاخلاق و #مردـمیدان، فعالیت موثرتری داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی انجام خواهد داد.
 توجه به نکات زیر برای شرکت در این فراخوان ضروری است:
1.علاقه‌مندان برای شرکت در فراخوان می‌توانند از طریق عضویت در گروهی که برای این امر در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی به نشانی https://ble.ir/join/ODc1MzI3Nz  تشکیل شده است، تولیدات اختصاصی خود را مستقیم و بدون محدودیت بارگذاری کنند.
2.علاقه‌مندان برای ارسال محتواهای بازنشری لازم است کیفیت، تکراری نبودن و حرفه‌ای بودن را مدنظر قرار داده و حداکثر روزانه می‌توانند ۵ محتوای بازنشری را در گروه مذکور به اشتراک بگذارند.
3.لازم است ارسال محتواهای تولیدی و بازنشری در گروه، حتماً به همراه یک توضیح شامل موضوع و نام و مشخصات مرجع تولید یا انتشار باشد.

پیش از این مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با عنوان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت میکرد که در آذرماه با تصویب سازمان امور اداری و استخدامی عنوان این مرکز به مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تغییر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی فرهنگ شهید هنر ابو مهدی المهندس سردار سلیمانی فضای مجازی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود