Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها می گوید با از دست رفتن دو امتیاز، دنیا به آخر نمی رسد. 

یورگن کلوپ پس از تساوی بدون گل لیورپول مقابل نیوکاسل، با نگاهی به نیمه پر لیوان از عملکرد تیمش رضایت داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، لیورپول با این یک امتیاز 33 امتیازی شد و در صدر باقی ماند ولی تیم های شهر منچستر با استفاده از بازی های عقب افتاده خود می توانند به این تیم در صدر جدول نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ می گوید تیمش مقابل نیوکاسل به جز گلزنی هر کاری کرد، بنابراین دلیلی وجود ندارد که او از بازیکنانش ناراضی باشد. 

لیگ برتر فقط جای تیم های خوب است. ما فرصت های بزرگی داشتیم. حریف تیم خوبی بود و این اتفاق دائما رخ می دهد. شاید به نظر شما لازم نباشد به افتخار تیم خودم کلاه از سر بردارم ولی عملکردمان را دوست داشتم. واقعا خوب بود. آیا می توانیم بهتر فوتبال بازی کنیم؟ بله، ولی در این مسابقه برای برنده شدن به اندازه کافی زحمت کشیدیم.

فکر می کنم 4 موقعیت صد درصدی داشتیم. قبلا با فرصت های کمتری هم مقابل نیوکاسل برنده شده ایم. امشب برنده نشدیم ولی این نتیجه را قبول می کنیم. از چیزهایی که امشب دیدم واقعا راضی هستم و می توانم روی این تیم کار کنم. بچه ها به درستی ناراحت هستند ولی این ناراحتی به خاطر عملکردشان نیست. این باید برای روزها، هفته ها و ماه های آینده، اساس کار ما باشد.

امروز فرصت های زیادی ساختیم ولی از آن ها بهره نبردیم و به همین خاطر نتیجه 0-0 است. طبیعتا از تساوی راضی نیستیم ولی از عملکرد تیم، چرا. باید به تلاش ادامه می دادیم ولی حریف با تمام وجود دفاع می کرد... باید به تلاش ادامه بدهیم و اگر بتوانیم فرصت های مان را گل کنیم، آنگاه در مسابقات برنده خواهیم شد. 

در حال حاضر آخرین چیزی که به آن فکر می کنم، جایگاه ما در جدول است. حس خوبی دارد ولی فاقد ارزش است. امشب مساوی کردیم ولی هنوز در صدر هستیم؛ این نشان از سختی کار برای تمامی تیم ها دارد. باید از فرصت ها بهره برد. باید به تلاش ادامه بدهیم. بازی بعدی: ساوتهمپتون، استون ویلا، منچستریونایتد... خوب است که از مسئولیت مان اطلاع داریم. به نتیجه دلخواه نرسیدیم ولی این بدترین اتفاق دنیا نیست چرا که اتفاقات بدتری هم در حال به وقوع پیوستن است. 

درباره تیاگو آلکانتارا

بارها توانستیم ببینیم که چه فوتبالیست خوبی است. حالا باید ببینیم چه واکنشی به بازگشت نشان می دهد و این طور چیزها... چهار روز دیگر، بازی دیگری خواهیم داشت. جیمز میلنر در بازگشت از مصدومیت، در خط میانی فوق العاده ظاهر شد. نت فیلیپس مقابل مهاجمانی واقعا قوی و آماده، کارش را با موفقیت انجام داد. بازی خیلی خوبی بود ولی به نتیجه دلخواه مان دست نیافتیم. 

همچنین بخوانید:

 محمد صلاح، آقای گل سال 2020 لیگ برتر انگلیس خلاصه بازی نیوکاسل 0-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2020/21) نیوکاسل 0-0 لیورپول؛ قرمزها غرق در خواب زمستانی

 

اخبار داغ طرفداری:

نامه نماینده تبریز به تلویزیون: جلوی تقابل فوتبال برتر با تراکتور را بگیرید | سند بهنام برزای: من فقط خواستم جدا کنم | واکنش مشترک وریا و بهنام به جنجال سیرجان حمایت بیرانوند از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؛ با حمایت هواداران برمی گردی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 4-2 این تیم را شکست داد.

در بازی مقابل تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، سون هیونگ مین در کنار ریچارلیسون یکی از گل‌های تاتنهام را به ثمر رساند.

ویدیویی از کلوپ توسط تماشاگران حاضر در آنفیلد منتشر شده که نشان می‌دهد مربی آلمانی پس از سوت پایان بازی در میانه میدان به سمت مهاجم کره‌ای می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد. از برخورد این دو با یکدیگر مشخص است که رابط صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند و با روی خوش از یکدیگر استقبال کردند.

کلوپ یکی از طرفداران جدی سون است و قبلا این را در صحبت‌هایش به وضوح اعلام کرده بود. او در نوامبر 2021 به شبکه کره ای کی‌بی‌اس نیوز گفته بود:"یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی من این است که با سون هیونگ مین قرارداد نبستم. او بازیکن بزرگی است."

کلوپ در سال 2013 نتوانست سون را به دورتموند منتقل مند و این ستاره کره‌ای با قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو به بایرلورکوزن رفت.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح