Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز سوئیس‌مدیک روز چهارشنبه اعلام کرد فرد درگذشته در استان «لوسرن» پس از دریافت واکسن کرونای فایزر  از قبل دچار چند بیماری بود.

این سازمان در بیانیه‌اش نوشت: «بررسی‌های انجام‌شده بوسیله مقامات بهداشتی استانی و سوئیس‌مدیک نشان داد با توجه به سابقه بیماری این شخص و سیر بیماری احتمال رابطه میان این مرگ و واکسن کووید-۱۹ بسیار اندک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سوئیس‌مدیک در ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) استفاده از واکسن کرونای فایزر/بیونتک را در سوئیس تایید کرد و گفت منافع دریافت این واکسن بسیار بیشتر از خطرات احتمالی ناشی از تلقیح آن است. سوئیس چهار روز بعد واکسیناسیون همگانی کرونا را شروع کرد.

به گفته این سازمان شخص ۹۱ ساله درگذشته که دچار چند بیماری حاد بود در آسایشگاهی در استان لوسرن چند روز پس از دریافت واکسن درگذشت.

سوئیس‌مدیک می‌گوید اطلاعات جامع فعلی علت مرگ این شخص را به بیماری‌های زمینه‌ای‌اش مربوط می‌کند.

به گفته این سازمان تا به حال هیچ عارضه جانبی مهمی در روند واکسیناسیون در سوئیس گزارش نشده است.

کد خبر 576857 برچسب‌ها كروناويروس واکسن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تولید دارویی که از دیابت جلوگیری می‌کند
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی