Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو سال است که سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو را وارد بازار کرده و خود را عرضه کننده اولین گوشی از این سری معرفی کرده است. از زمان عرضه گوشی تاشوی سامسونگ شایعاتی درباره ساخت یک گوشی تاشو توسط اپل در فضای مجازی منتشر شد و از همان موقع تاکنون طرح‌های اولیه زیادی از گوشی ‌تاشو اپل نمایش داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت زمان یقینا به زمان عرضه گوشی تاشوی اپل نزدیک می‌شویم اما نباید انتظار داشت که این گوشی در سال جاری یا حتی دو سال بعد وارد بازار شود.

آخرین شایعات نشان می‌دهد اپل در حال آزمایش طرح‌های جدیدی برای گوشی‌های تاشو خود بوده و قصد دارد با آزمایش گوشی‌هایی که به صورت عمودی یا افقی باز و بسته می‌شوند ایرادات موجود را شناسایی و یک گوشی با ایرادات بسیار پایین را وارد بازار کند. برخی از منابع نیز اعلام کردند که اپل در حال آزمایش دو نوع گوشی تاشو است که اولین آن‌ها احتمالا یک گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر افقی مانند Surface Duo و دیگری یک گوشی با نمایشگر افقی مانند گوشی Galaxy Z Flip خواهد بود.

احتمال استفاده از فناوری microLED در گوشی تاشو اپل

بر اساس اطلاعات موجود ظاهرا غول فناوری آمریکایی در حال ارزیابی برای استفاده از نمایشگر OLED یا micro LED برای دستگاه تاشو خود است و این شرکت برای تصمیمی گیری مناسب در حال رایزنی با شرکت‌های تامین کننده قطعات خود یعنی Foxconn و New Nikko است.

علاوه بر این برخی شایعات وجود دارد که اعلام می‌کند سامسونگ قرار است تامین کننده فناوری نمایشگرهای شرکت اپل باشد و لولاهای موجود در این گوشی‌ها را نیز New Nikko تامین خواهد کرد. گفتنی است؛ شرکت Foxconn نیز احتمالا مسئولیت مونتاژ این گوشی‌ پیشرفته را بر عهده خواهد داشت؛ با این حال باید منتظر بود و دید اپل چه زمانی اولین گوشی تاشو خود را وارد بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

شرکت اوپو به دنبال ساخت گوشی با لولای سه گانه است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی هوشمند گوشی تاشو شرکت اپل وارد بازار گوشی تاشو یک گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

یک رسانه عبری زبان از قرار داد فروش پهپادهای چینی به ارتش رژیم صهیوینستی پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه گلوبس در خبری در این رابطه اعلام کرد، ارتش اسرائیل هواپیماهای بدون سرنشین از دو شرکت چینی DJI وOtel خریداری کرده است تا کمبود موجود در را از این طریق برطرف سازد.

به نوشته این رسانه عبری زبان ارتش اسرائیل قرار است با دو شرکت چینی قرار داد خرید چند هزار هواپیمای بدون سرنشین را امضا کند.

براساس ارزیابی‌های موجود قرار است این هواپیماهای بدون سرنشین برای ماموریت‌های تصویر برداری از داخل و خارج ساختمان‌ها در مسافت‌های کوتاه و جمع آوری اطلاعات امنیتی در نوار غزه مورد استفاده قرار بگیرند.

با این حال احتمالا این هواپیماها نتواند در شمال (فلسطین اشغالی) فعالیت کنند و ماموریت هایش در این منطقه با چالش مواجه خواهد شد، چون حزب الله توانمندی پیشرفته‌ای در شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین چینی دارد.

کارشناسان به این ر سانه عبری زبان خبر دادند، سهولت راه اندازی و استفاده از ویژگی‌های هواپیماهای بدون سرنشین چینی است و از اینرو می‌توان به شکل ویژه‌ای آن را برای نظامیان احتیاط که برای مدت کوتاهی در ارتش فعالیت می‌کنند، مورد استفاده قرار داد.

در عین حال قرار است تمامی این هواپیماها پیش از آغاز ماموریت ایزوله شده و امکان ارتباط با شرکت سازنده از آنها گرفته شود تا اطلاعات ارتش اسرائیل به طرف‌های چینی منتقل نگردد.

انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیلضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصراللهحمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند