Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات سپهرزاد مبنی بر تبعیض بین مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد. ما شرایطی را فراهم کردیم تا ورزشکاران زیر نظر مربیان خود در کیش تمرین کنند، اما سپهرزاد این موضوع را قبول نکرد و بیان کرد که برنامه تمرینی شاگردان خود را در ورزشگاه آفتاب انقلاب پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی حامی ورزشکاران است و برای شیری و علی فتحی گنجی پرتابگران دیسک که زیر نظر سپهرزاد تمرین می‌کنند یک واحد آپارتمان نزدیک ورزشگاه آفتاب انقلاب گرفتیم تا آنها برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشند. فدراسیون دو و میدانی همراه با حامی مالی خود کمک می‌کند تا ورزشکاران بدون دغدغه‌ تمرین کنند.

سپهرزاد حقوق می گیرد

صیامی بیان کرد: کمیته پرتاب‌ها به وضعیت پرتابگران دیسک کشورمان رسیدگی می‌کند تا اگر مشکلی بود به فدراسیون اعلام شود و اقدامات لازم را انجام بدهیم. سپهرزاد ۶ میلیون تومان از حامی مالی و ۲ میلیون تومان از فدراسیون دو و میدانی حقوق می گیرد. علاوه بر این سپهرزاد به زودی پاداش مسابقات جاکارتا هم می‌گیرد.

ما به ۸۰  مربی و ورزشکار کمک مالی کرده ایم 

رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: ما کمیته‌های دو و میدانی تشکیل داده ایم. هر مربی و ورزشکاری که در کمیته‌های تخصصی حضور دارد مشکلش در کمیته‌ها حل می‌شود تا با خیال راحت تمرین کند. ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند و دوندگانی که شانس کسب سهمیه را دارند شرایطی برای آن‌ها فراهم کردیم تا در کیش تمرین کنند، اما برخی از ورزشکاران در تهران و شهر‌های خود تمرین می‌کنند. البته کمک هزینه به حساب هیئت‌های استانی واریز کردیم تا امکانات تمرینی برای مربیان و ورزشکاران تامین کنند. به ۸۰ مربی و ورزشکار کمک مالی کرده ایم.

سعی می کنیم مربی آمریکایی حدادی را به ایران بیاوریم 

او درباره وضعیت مربی احسان حدادی گفت: انشاالله حدادی این هفته به کیش می‌رود تا تمرینات خود را پیگیری کند. ما با مک ویلکینز مربی آمریکایی حدادی همکاری خود را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم که این مربی را به ایران بیاوریم تا در کمپ کیش حضور یابد و تمرینات حدادی را زیر نظر بگیرد.

صیامی درباره وضعیت تفتیان دونده المپیکی کشورمان بیان کرد: تفتیان تمرینات خود را برای حضور در المپیک شروع کرده است. البته شرکت تفتیان در مسابقات دو و میدانی داخل سالن جهان به علت لغو این رقابت‌ها منتفی شده است، اما او آماده مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه و بازی‌های المپیک می‌شود. در حال حاضر تفتیان زیر نظر ماساژور خود در تهران تمرین می‌کند.

 فصیحی در اولین فرصت به صربستان می رود 

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه چرا فرزانه فصیحی به اردوی صربستان نرفته است، گفت: مسابقات دو و میدانی داخل سالن جهان لغو شده به همین علت یک مقدار برنامه آماده سازی فصیحی هم تغییر کرده است. او در اولین فرصت به صربستان می‌رود.

او بیان کرد: ما کمپی در کیش مهیا کرده ایم تا ورزشکاران در آنجا تمرین کنند. ابراهیمی نژاد به همراه مربی خود در مشهد و طیبی دونده کشورمان هم در شمال تمرین می‌کنند. اگر ویروس کرونا ریشه کن شود در آن صورت اردو‌های گروهی هم برای ورزشکاران برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

حضور سردار دهقان در کنار خانواده دو و میدانی دلگرم کننده است/ مشکلات مالی را با کمک مسئولان برطرف می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی فدارسیون دو و میدانی هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی تمرین کنند زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود