Web Analytics Made Easy - Statcounter

بار دیگر در یک آزمون میهن دوستی با لطمه خوردن از هموطنانی که خود را ایرانی متعصب می‌نامند بازی "سیاسی – ورزشی" را باختیم و صد افسوس که خودفروخته‌ها تصور کردند برنده شدیم!

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بی گمان یکی از موضوعات مهم اجتماعی طی این یکی دو سال بحث دور ماندن عادل فردوسی پور از گزارشگری در شبکه سوم سیما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که بارها و بارها در رسانه های مختلف از سوی مدیران سازمان صدا و سیما عنوان شد که به عادل پیشنهاد کردند، برگردد و گزارشگری اش در تلویزیون را ادامه بدهد ولی او خودش این بحث را نپذیرفته و اصرار داشته که با برنامه نود می آید.

همین سوژه، برای معاندین و آنهایی که در پی درست کردن کلاهی از این نمد برای خودشان بودند، کافی بود تا با نشان دادن چهره عادل فردوسی پور در مقام یک اپوزیسیون مقابل تلویزیون، پشت او ایستاده و هر حرفی دلشان می خواهد در این باره مطرح کرده یا کاریکاتوری برای مسئولان سازمان بکشند.

در چنین روزهایی که عادل فردوسی پور با حس میهن دوستی، بارها و بارها به پیشنهادات سرسام آور و هنگفت شبکه های تلویزیونی مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران تحت حمایت آل سعودی و شخص بن سلمان "نه" گفته و خودش را فرزند تلویزیون جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده بود باز هم بودند عده ای ماهیگیر که قصد داشتند در آب گل آلود شده ای که اغلب خود آن را گل آلوده می کردند ماهی های درشت صید کنند! که به لطف هوشیاری مسئولان سازمان و شخص عادل فردوسی پور هر بار تیرشان به سنگ می خورد.

اما این بار و در حالی که پیش از این سابقه وطن فروشی را در فدراسیون فوتبال از سوی عده ای که راپورت فوتبال کشورمان را به فیفا می دادند مشاهده کرده بودیم، گروهی دیگر با برچسب رسانه ای های فوتبالی که اتفاقا نام و خط و ربطشان برای اهالی فوتبال و رسانه روشن تر از روز است، با گرم کردن تنور موضوع گزارشگری عادل فردوسی پور در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا به سراغ سوژه ای رفتند که دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی برای به تور انداختنش لَه لَه می زدند.

AFC که با مدیران و رؤسای آل سعودی یا تحت حمایت آن از هر امکانی برای ضربه زدن به پیکر ورزش و فوتبال ایران بهره می برند و قدرش را خوب می دانند، به تازگی دشمنی اش را با ما در رابطه با محروم کردن یکی از مهره های اصلی تیم پرسپولیس که عیسی آل کثیر باشد ثابت کرده بود. اینکه نبود این بازیکن در دیدار با اولسان کره جنوبی چه لطمه ای به پرسپولیس زد، بر کسی پوشیده نیست و حتی به قیمت از دست رفتن اولین جام قهرمانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمام شد. ولی اینکه این عده که رفت و آمدهای شان در فدراسیون فوتبال هم به امروز و دیروز محدود نمی شود بار دیگر آب به آسیاب دشمن ریختند.

گروهی از رسانه ای ها که سابقه همکاری با سایت های خارجی و به ویژه معاند را هم در کارنامه دارند و البته در دوران سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی مان، دستشان از خیلی از حاشیه ای های معمول در لیست بازیکنان و مربیان تیم ملی هم کوتاه شده بود. این عده در آن مدت خودشان را به آب و آتش می زدند تا برانکو یا هر مربی دیگری که دلال های شان برای جانشینی کی روش کاندیدا کرده بودند را به فدراسیون ببرند و ضمن بستن قراردادش، هر تخلفی که ظرف 8 سال نتوانسته بودند درباره فهرست تیم ملی انجام بدهند را از سر بگیرند.

این عده که حتی در مقر AFC هم نماینده ایرانی خودشان را دارند، با پیشنهاد این موضوع که عادل فردوسی پور گزارشگر فینال برای اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد، حال دشمنان قسم خورده ایران را جا آوردند و همفکری زشتی را به دست نشانده های آل سعودی دادند که می توانید از این طریق دو قطبی را بین طرفداران فوتبال ایران در حین برگزاری فینال ایجاد کنید.

همین شد که با بهره گیری از محبوبیت عادل، پیج 200 هزار نفری بخش فارسی AFC در کمترین زمان ممکن به 2 میلیون 800 هزار نفر دنبال کننده ارتقا پیدا کرد تا به ساده ترین راه ممکن بزرگترین راه حل برای پیشبرد اهداف این کنفدراسیون را فراهم کنند. از طرفی با سوءاستفاده از همین محبوبیت سعی کردند تا اتحاد بین فوتبالی های ایران را تحلیل ببرند و بیننده لایو اینستاگرامی چند صد هزار نفری را داشته باشند.

ای کاش نهادهای ذیربط که اغلب در چنین مواردی خائنین وطن فروش را پیش از وقوع چنین مسایلی شناسایی می کنند، این بار نیز با جدی گرفتن بحث عادل فردوسی و دلگیری هایی که مدیران شبکه سه از او دارند را مدیریت می کردند و مانع از بروز چنین اتفاقاتی می شدند. مانع از انتقام گیری آنهایی می شدند که در برنامه فوتبال برتر روبروی میثاقی عرق می ریختند و از ارائه پاسخ های قانع کننده درباره قرارداد ویلموتس عاجز بودند و در نهایت هم تلاش کردند تا در چنین روزهایی انتقام شان را از محمدحسین میثاقی بگیرند و رودررویش بایستند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عادل فردوسی پور صدا و سیما سعودی ها عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این حضور‌ها می‌تواند به جذب سرمایه گذار کمک کند.

مسیح جوادپور گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ایران ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی بیان کرد: حضور مناطق آزاد در این رویداد، فرصتی برای معرفی امکانات، مزایا و ظرفیت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری این مناطق به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویکرد منطقه آزاد چابهار به‌عنوان بخشی از مناطق آزاد کشور که در رونق اقتصادی و کمک به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی پررنگ دارد، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری برای ارتقا تولیدات صادرات محور به‌ویژه در حوزه محصولات دریا پایه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات