Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه اردستان ضمن اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی شهروندان توسط حافظان سلامت گفت: ۹هزار و ۳۳۰ بسته‌بندی بهداشتی توسط حافظان سلامت اردستانی توزیع شد. - اخبار استانها -

سرهنگ مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، اظهار داشت: قرارگاه‌های حافظان سلامت محله محور با نام شهید سلیمانی که پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد کل مبارزه با کرونا مطرح شد استان اصفهان اولین استانی بود که مبادرت به تشکیل قرارگاه حافظان سلامت کرد که شهرستان شهرستان اردستان هم از اولین شهرهایی بود که اقدام به تشکیل قرارگاه حافظان سلامت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات محلی و شهرستانی آن سریع انجام شد که از دهم آبان ماه آغاز و با شکل‌گیری برنامه‌ها به مسئولیت روحانیون و ائمه جمعه و جماعات و اعضای جلسه شبکه بهداشت، اداره اوقاف، تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت امنای مساجد و خیریه‌ها و بعضا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هم حضور خیلی خوبی داشتند.

فرمانده سپاه اردستان گفت: دبیر جلسات هم فرماندهان پایگاه‌های بسیج بودند که هدف و رسالت خود را در این قرارگاه انجام داده و توسط حافظان سلامت فعالیت‌های غربالگری، شناسایی بیماران، توجیه و آموزش و اقناسازی مردم و توزیع بسته‌های سلامت،  توزیع بسته‌های معیشتی، ضدعفونی هدفمند با نظر شبکه بهداشت که با هدف کاهش میزان مبتلایان و بستری‌ها در کمترشدن تلفات بود، انجام شد.

وی ابراز داشت: قرارگاه حافظان سلامت شهرستان اردستان در طول دوماه عملکرد خیلی خوبی را داشتند که مقام اول استانی را نیز کسب کردند به نحوی که نوک پیکان آن‌ها بسیجیانی هستند که همیشه در صحنه هستند و بنابر این بنا به دستور و ابلاغ مصوبات بر اساس آموزش‌هایی گذاشته می‌شود و ماموریتی که تبیین می‌شود در صحنه حاضر می‌شوند.

تیم‌های حافظان سلامت اردستانی در غربالگری رتبه نخست استانی را کسب کردندفعالیت قرارگاه حافظان سلامت در شهرضا به روایت تصاویرطرح "حافظان سلامت خانه به خانه" کرونا را مهار می‌کند

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: حافظان سلامت تقریبا 100 درصد شهرستان اردستان را برای یک دوره غربالگری انجام دادند که بیش از 14هزار خانوار با بیش از 41هزار نفر از این طرح و اقدامات بهره‌مند شدند که در این رابطه چهار ایستگاه سلامت در کل شهرستان هم ایجاد شد و 150 نفر از بسیجیان به صورت داوطلب برای کمک به کادر درمان به صورت جهادی اعلام آمادگی کردند.

فرمانده سپاه اردستان تاکید کرد: اهم فعالیت‌هایی که توسط این قرارگاها انجام شد عبارتند از تهیه 9 هزار و330 بسته بهداشتی به ازای هر بسته 500 هزار ریال، تهیه 690 بسته معیشتی به ازای 100 تا 300 هزار تومان برای کمک به نیازمندان و کسانی که از کرونا آسیب دیده‌اند، تهیه 310 بسته لوازم‌التحریر، کیف و کفش و لباس که بین نیازمندان که تحت هیچ ارگانی نبوده‌اند. توزیع شده است.

وی تصریح کرد: توسط  تیم‌های نظارتی بسیج تعداد یک هزار و 461 مورد سرکشی و بازرسی از اصناف کل شهرستان انجام شده است که کار آن‌ها فقط آموزش و توزیع بروشور و توجیه و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای دو هزار 978 نفر انجام شده است که آموزش‌های چهره به چهره یا حضوری هم بوده است.

سرهنگ ابراهیمی افزود: به منظور اقنا سازی مردم بیش از 13هزار پیامک و 97 چاپ بنر انجام شده و همچنین توسط تیم‌های حافظان سلامت 315 بسته پذیرایی برای کادر درمان و آبگیری 750 کیلو انار و سیب توزیع شده و چند مرحله هم از کادر درمان تجلیل به عمل آمده است.

فرمانده سپاه اردستان بیان کرد: همچنین تهیه تست قند برای  بیماران دیابت توسط یکی از پایگاه‌ها و تحویل آن به بیمارستان و تهیه تعدادی تبلت گوشی تلفن هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند توسط قرارگاه‌های شهید سلیمانی و طبخ و توزیع 750 پرس غذای گرم توسط این قرارگاه‌ها در این مدت انجام شده است.

وی تاکید کرد: توزیع داروهای گیاهی توسط بعضی از قرارگاه‌ها درب منازل و پرداخت قبوض مصرفی نیازمندان نیز پیگیری شده و همکاری خیلی نزدیک و خوبی با شبکه بهداشت انجام شده که روزانه یک جلسه به منظور پیشبرد کارها انجام گرفته است.

انتهای پیام/802/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه اردستان قرارگاه حافظان سلامت قرارگاه ها انجام شده انجام شد توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان