Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط برای بازدید و سرکشی از محلات حاشیه‌نشین شهر زاهدان و بررسی مشکلات و کمبودها، از محلات "شیرآباد، همت آباد، حاجی آباد و منطقه بلوار کشاورز" بازدید به عمل آورده و از نزدیک از مشکلات و کمبودهای مردم این منطقه اطلاع پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله مصطفی محامی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امیدواریم اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در حاشیه شهر زاهدان عامل ایجاد تحولی عظیم در این شهر باشد.

امام جمعه زاهدان خواستار نگاه بلند مسئولان و برنامه‌ریزی برای آینده‌ای دور شد و عنوان کرد: برنامه‌ریزی کوتاه مدت و چند ساله برای آینده شهر مشکلات متعددی ایجاد خواهد کرد که در این راستا هماهنگی بین دستگاه‌ها بسیار مهم است و استانداری باید به نحوی مدیریت کند تا خلأ و خللی در بخش‌های مختلف ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید تلاش شود تا پروژه‌ها با دقت و سرعت بیشتری نهایی شود چرا که در مواردی، عوض شدن دولت‌ها و جا به جایی مسئولان کار را برای ادامه روند سخت می‌کند.

وی تصریح کرد: پیشگیری از دیگر اقدامات مهم است تا مجدداً با معضل حاشیه‌نشینی روبرو نشویم و در این راستا راهکار ارائه خدمات و تسهیلات به حاشیه‌نشینان نیست چرا که این کار باعث حضور افراد بیشتری در حاشیه شهرها می‌شود؛ بلکه ایجاد اشتغال و ارائه خدمات و تسهیلات باید در مبدأ و در جایی که این افراد از آنجا مهاجرت می‌کنند صورت گیرد تا مردم کمتر به حاشیه‌نشینی روی آورند.

کد خبر 5109221

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حاشیه نشینی زاهدان قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان شیوع کرونا بصیرت شهرستان کرج ایام فاطمیه آلودگی هوا حماسه نهم دی ماه نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته ۸۰ واحد تولیدی با میزان سرمایه گذاری چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش های صنعتی، معدنی و کشاورزی استان احیاء شد.

بتول دانش شهرکی امروز پنجشنبه در شورای اقتصادی استان افزود: با احیای این واحدها زمینه اشتغال بیش از ۹۰۶ نفر در سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: از جمله مهمترین واحدهای احیاء شده می توان به طرح توسعه صنایع فولاد پارس سیستان، طرح تولید پودر ماهی قابل مصرف برای خوراک دام طیور و آبزیان شرکت هوراد دانه برنا در کنارک، کارخانه خوراک دام المهدی، واحد کشت و صنعت دامپروری خوشه طلایی سیستان، کشتارگاه واحد بخش بلوچ و کشتارگاه پاکدام کویر، کشتارگاه و بسته بندی گوشت در شهرستان های زابل، دشتیاری و زاهدان، شرکت مه دریای خلیج، واحد عمل آوری و بسته بندی ماهی، میگو در شهرستان دشتیاری و ۱۳ واحد کوره آجر اشاره کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پایش و رصد واحدهای تولیدی استان به طور ویژه در اولویت قرار گرفته به طوری که مشکلات آنها در بخش‌های مختلف از قبیل کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه، مشکلات حقوقی و قضایی و بازار فروش احصا و شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان مشکل منابع مالی دارند و برای مثال با بانک‌ها به مشکل برخورده‌اند که بخشی از این مشکلات را در استان با سرپرستی بانک‌ها طبق حدود اختیارات آنها در کمیته‌های کارشناسی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی کرده و برای استمهال، تقسیط و تنفس تسهیلات با دید مثبت اقدام می‌شود.

شهرکی تاکید کرد: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان وضعیت مطلوبی در بخش واحدهای راکد و غیرفعال داریم و چشم انداز ما امسال این است که تعداد واحدهای راکد و غیرفعال را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و رصد و برای آنها برنامه احیا تدوین و آنها را طبق برنامه فازبندی رصد و پایش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان