Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: دستگاه‌های متولی این استان به صورت ویژه برای اجرای طرح‌های مرتبط با قانون هوای پاک اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی  در جلسه وبینار با تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و استادان دانشگاه‌ها در خصوص وضعیت آلودگی هوای اصفهان افزود: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌ها همچنان پلمب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به وارونگی هوا در برخی از روزهای دی ماه اطلاع رسانی دقیق از طریق دستگاه‌های مربوطه به شهروندان صورت بگیرد و مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: باید از ظرفیت استادان متخصص دانشگاه‌های استان در حوزه‌های زیست محیطی و آلایندگی هوا استفاده و راهکارهایی جهت رفع این معضل اتخاذ گردد.

وی بیان کرد: فرمانداری اصفهان با تشکیل جلسات مستمر در راستای اجرای قانون هوای پاک با هماهنگی مدیران شهرستان‌های اصفهان، خمینی شهر، شاهین شهر و نجف آباد وارد عمل شوند.

در این جلسه در خصوص مسائل آب استان بحث و تبادل صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد. آلودگی هوا یکی از چالش‌های اساسی کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی اطراف آن است که کارشناسان تاکید دارند برای برون رفت از وضع موجود باید تدابیر اصولی اندیشید و برنامه‌های عملیاتی و راهکارهایی براساس تحقیقات علمی و دقیق در پیش گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا اصفهان مجلس شورای اسلامی زاینده رود استاندار اصفهان کرونا قانون هوای پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از هوای بارانی و لطیف بوئین میاندشت + فیلم

سامانه بارشی جدید بار دیگر وارد کشورمان شده است و هوای  مناطق مختلف ابری و بارانی است. شهرستان بوئین میاندشت استان اصفهان به دلیل شرایط آب و هوایی و قرار گرفتن در منطقه کوهستانی در طول سال با بارش برف و باران بسیاری همراه است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم هوای بارانی و ابری طبیعت این شهر را به نمایش گذاشته است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

بارش باران بهاری و لطافت هوا در ایلام + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • هوای اصفهان و زرین شهر ناسالم برای گروه های حساس
  • نمایی از هوای بارانی و لطیف بوئین میاندشت + فیلم
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • هوای ۸ شهر اصفهان سالم است
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند