Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجف آبورز گفت: سردار ما سردار جهانی بود و اگر کوچکترین اتفاقی برای مردم کشورهای منطقه روی میداد نفر اول حضور در جبهه های حق علیه باطل بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به سراغ تنی چند از برادران اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج رفتیم و پیرامون ویژگی های بارز سردار دلها، دلیل محبوبیت، راز ماندگاری حاج قاسم با آنها به گفتگو پرداخیتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج قاسم تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نبود

یعقوب شهیکی از برادران اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج طی گفتگو با خبرنگار ما از سردار دل ها به عنوان چهره ای بین المللی یاد و بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی فردی جهانی و بین المللی بود که شهادت ایشان همه دل ها را تکان و غمگین کرد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نبودند و هر کجا که نیاز بود از ناموس و آبروی مسلمانان دفاع می کردند.

شهیکی از خدمت به مردم، حضور در میدان های جهادی و دفاعی، مبارزه با داعش و دفاع از حق مظلومان بعنوان دلایل محبوبیت حاج قاسم نام برد و اظهار کرد: خدمات حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران و کشورهای منطقه بی نظیر بود و امیدواریم تمام جوانان ایران زمین مدافع راه این شهید سرافراز باشند.

این برادر اهل سنت بخش نگین کویر فهرج تصریح  کرد: ترامپ با شهادت حاج قاسم سلیمانی فکر کرد که سردار دلها حذف می شود اما پی به این موضوع نبرد که با شهادت سردار تمام مردم اسلام بیدار و در دلهای شان از احساس محبت حاج قاسم جوانه میزند.

سردار نفر اول حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بود

همچنین نجف آبورز یکی دیگر از اهالی سنت بخش نگین کویر پیرامون ویزگی های بارز سردار دلها گفت: سردار شخصیتی بودند که از سال های جنگ تا زمان شهادتش زحمات زیادی برای ایران و کشورهای اسلامی کشیدند.

وی افزود: سردار ما سردار جهانی بود و اگر کوچکترین اتفاقی برای مردم کشورهای منطقه روی میداد نفر اول حضور در جبهه های حق علیه باطل بودند.

آبورز با بیان اینکه آمریکای جنایتکار در کمال خفت حاج قاسم را ناجوانمردانه به شهادت رساند اضافه کرد: زمان شهادت سردار تمام ملت های جهان اعم از شیعه و سنی به پاخواستند و یکصدا فریاد خونخواهی سردادند.

این ریش سفید اهل سنت خاطرنشان کرد: اگر جانفشانی های سردار نبود ما امنیت و آسایش امروز را نداشتیم

وی همچنین از دگرگون شدن حال خود و خانواده پس از شنیدن  شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: زمانی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم نه تنها بنده بلکه اعضای خانواده نیز تا ۲۴ ساعت لب به غذا نزدیم.

آبورز با تاکید بر تدوام راه مکتب شهید سلیمانی گفت: اگر ما راه و روش حاج قاسم را ادامه بدهیم هر ایرانی یک سردار سلیمانی می شود.

نام حاج قاسم لرزه به تن دشمنان می انداخت

عبدالله پارسا سومین نفر از اهل سنت بخش نگین کویر فهرج بود که سردار سلیمانی را شخصیت برجسته ای برای ایران اسلامی و کشورهای اسلامی دانست و اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تمام وقت و عمر خویش را دور از خانواده برای ملت ایران گذاشتند تا کافران و ظالمان نتوانند ظلم و جفا به مسلمانان برسانند.

وی افزود: کارهای سردار به مانند امام حسین علیه السلام بود چرا که در برابر ظلم سینه سپر و ایستادگی کرد تا حق مردم ضایع نشود.

این برادر اهل تسنن همچنین در توصیف حال خود زمانی که خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیده است گفت: وقی ما شنیدم حاج قاسم به شهادت رسیاند شدیدا اندوهگین شدیم چرا که یک نیروی مهم برای ایران بود و اسم حاج قاسم لرزه به تن دشمنان می انداخت.

پارسا تصریح کرد: دشمن بداند اگر امروز سردار سلیمانی به شهادت رسیده است راه و روش آن توسط تک تک ایرانی ها ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخش نگین کویر فهرج حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک