Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عراقی‌زاده مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته میانگین دمای هوای خرسان رضوی در دی ماه تا نیمه اول بهمن ماه امسال بین سه تا پنج درجه کمتر از حد معمول و در نیمه دوم بهمن ماه و در اسفند ماه امسال بین یک تا  دو درجه بیشتر از این حد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: میانگین دمای هوای خراسان رضوی در فصل پاییز امسال ۱۰/۷ درجه سلسیوس گزارش شده است که این میزان در پاییز سال گذشته ۱۲/۴ درجه بود.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای هوای خراسان رضوی در فصل پاییز امسال ۱/۶ درجه نسبت به سال گذشته و ۱/۷ درجه نسبت به دوره آماری خنک تر بوده است.

عراقی زاده بیان کرد: میانگین دمای هوای مشهد در پاییز امسال ۱۰./۱ درجه سلسیوس گزارش شده که این میزان در پاییز سال گذشته ۱۱/۶ و در دوره آماری ۱۱/۸ درجه سلسیوس بوده است.

میانگین سالانه دمای هوا در خراسان رضوی حدود ۱۵ درجه سلسیوس است.   انتهای پیام//ف .ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دمای هوا هواشناسی خراسان رضوی فصل زمستان میانگین دمای هوای درجه سلسیوس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد

محمد میری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

او با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی‌تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری با بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، بیان کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد، تصریح کرد: خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استان‌های کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود