Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خط تولید محصولات الکترونیکی وزارت دفاع افتتاح شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در آیین افتتاح خط تولید محصولات الکترونیکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: افتتاح امروز در ابعاد مختلف از بردهای کوتاه تا بالاترین بردها، هم‌چنین بیسیم‌های امنیتی و در آینده، سامانه‌های تلفن همراه و مانند آن قابل تولید خواهد بود که این حرکت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: آن‌چه از جهت کیفیت تولید در این خطوط مشاهده شده و تست‌های میدانی نشان می‌دهد که این کیفیت و امنیت در حد کمال به‌دست دانشمندان جوان و ارزشمند وزارت دفاع و بخش‌های دانش‌بنیان کشور فراهم شده و خواهد توانست نیازهای نیروهای مسلح را در سطح عالی تأمین کرده و ما را از بیگانگان بی‌نیاز کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: این خط تولید قطعا توانست ارتباط سامانه‌های گوناگون رزمی در زمین، هوا و دریا را یکپارچه کرده و سامانه‌های رزمی را با سامانه‌های پشتیبانی رزمی یکپارچه نماید. این محصولات هم‌چنین می‌تواند سامانه‌های پشتیبانی‌کننده را به‌طور برخط و به‌هنگام فراهم کند که در ارتقا کیفیت نبردها و فرماندهی و کننرل در صحنه نبرد ارزش فوق‌العاده بالایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مسلح وزارت دفاع خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند