Web Analytics Made Easy - Statcounter



یورگن کلوپ اعلام کرد جوئل ماتیپ، مدافع 29 ساله لیورپول به مدت سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه ، لیورپول امشب در خانه نیوکاسل با تساوی بدون گل متوقف شد و دومین مساوی متوالی خود را در لیگ برتر کسب کرد. مرسی سایدی ها در دیدار امشب فرصت های خوبی را از دست داده و موقعیت های مناسبی برای کسب پیروزی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول برای اولین بار در این فصل در یک بازی لیگ برتری نتوانست دروازه حریف را باز کند. اما یورگن کلوپ در پایان بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرده و در مورد بازگشت تیاگو به ترکیب نیز صحبت کرد.

یورگن کلوپ گفت: "در جریان بازی موقعیت های بسیار زیادی را از دست دادیم و در نهایت بازی با تساوی بدون گل تمام شد، اما این مساوی متفاوت از دیگر تساوی ها بود. علیرغم این نتیجه من از سبک بازی تیمم خوشحال هستم و این همان سبکی است که ما باید ارائه داده و در زمین خلق موقعیت کنیم.

وقتی شرایط در فوتبال اینگونه پیش می رود من ناراحت نمی شوم. ممکن است شما علیرغم ارائه یک بازی خوب به نتیجه تساوی رضایت دهید و اگرچه من از نتیجه بازی امشب مقابل نیوکاسل راضی نیستم، اما در کل از اتفاقات این مسابقه ناراحت هم نخواهد بود. سال 2020 برای ما دارای یک لحظه برجسته و درخشان بود و آنهم قهرمان شدن در لیگ برتر است. بقیه موارد برای ما چالش های بزرگی بود و من واقعا خوشحالم که سال 2020 تقریبا تمام شده است.

بازگشت تیاگو به ترکیب لیورپول؟ در بسیاری از لحظات مسابقه شما می توانستید متوجه شوید که تیاگو چقدر بازیکن باکیفیتی است. حالا باید واکنش بدن تیاگو و موارد دیگر را نیز بررسی کنیم. جیمز میلنر بعد از دوره ای که به علت مصدومیت غایب بود، در میانه میدان عملکردی فوق العاده از خود ارائه داد و نات فیلیپس نیز برابر رقبای قدرتمند بسیار موفق نشان داد.

مصدومنت جوئل ماتیپ؟ او به مدت سه هفته از میادین دور خواهد بود."

زیدان: صدرنشینی اتلتیکو؟ لالیگا بسیار طولانی است

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش مقابل الچه رضایت دارد.

به گزارش ورزش سه ، رئال مادرید امشب و در شرایطی که فرصت های خوبی را برابر الچه از دست داد، در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رسیده و دو امتیاز مهم را از دست داد. زین الدین زیدان مدعی شد تیمش باید بعد از گل اول باز هم دروازه حریف را باز می کرده، اما دیگر رقبا نیز در ادامه فصل امتیاز از دست خواهند داد.

زین الدین زیدان گفت: "احساس خوبی ندارم زیرا فرصت های زیادی بعد از گل اول داشتیم که کار حریف را تمام کنیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم. در ادامه الچه موفق به زدن گل تساوی شد و بعد از گلزنی به صورت فشرده در عقب زمین دفاع می کرد که این موضوع شرایط را برای ما دشوار کرده بود.

من فکر نمی کنم ما اعتماد به نفس بیش از حدی داشتیم، زیرا می دانستیم که در چه شرایط قرار داریم. کلید پیروزی در به ثمر رساندن گل دوم بود، اما ما موقعیت های خود را تبدیل به گل نکردیم. سپس آنها عقب نشینی کردند و اگرچه باز هم موقعیت هایی روی دروازه الچه خلق کردیم، اما نتوانستیم به گل برسیم. وقتی قصد تعویض دارید باید بدانید دقیقا چه می خواهید. نمایش رئال مادرید بد نبود و به همین دلیل ما تا دقایق پایانی منتظر ماندیم. دو امتیاز از دست دادیم، اما به زودی بازی های دیگری پیش رو داریم و باید به کارمان ادامه دهیم.

عملکرد مارسلو و مارکو آسنسیو؟ من از آنها راضی هستم. من از عملکرد همه بازیکنان و خصوصا آنهایی کسانی که کمتر فرصت حضور در میدان را داشته اند رضایت دارم.

صدرنشینی اتلتیکومادرید؟ این تیم تا به امروز لغزش نداشته اما لالیگا بسیار طولانی است. راه درازی در پیش است و همه تیم ها امتیاز را دست می دهند. ما کار خود را انجام داده و به مبارزه کردن ادامه خواهیم داد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: امیدوارم هواداران در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین حسین‌زاده، پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: اول از همه خسته ‏نباشید می‌گویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که ۱۲۰ دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که ۹۰ دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم.

او درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و در خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد.

وینگر تراکتور درباره تشویق بازیکنان توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت: هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکن‌ها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در تاکسی اینترنتی کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است؟ بیان کرد: من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌هاست. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا ‏جام را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!