Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه همه محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی در کشور تولید خواهد شد، گفت: نیرو‌های مسلح ما از این به بعد ارتباط با کیفیت بالاتر، با سرعت بیشتر و همین طور ارتباط امن‌تر و سهل‌تری خواهند داشت که موجب ارتقای توان رزم آن‌ها خواهد شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، امیر سرتیپ امیر حاتمی در مراسم رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع اظهارداشت: همه محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی در کشور تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی کشور و نیرو‌های مسلح از این به بعد با کمک بخش‌های دانش بنیان کشور و همین طور نیرو‌های مسلح تولید خواهد شد. در این مجتمع در فضایی در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر بیش از ۱۰ هزار محصول مخابراتی و الکترونیکی در ماه تولید خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: بهره برداری از این مجتمع موجب تعمیق خود اتکایی و خودکفایی در صنایع دفاعی و نیرو‌های مسلح خواهد شد و تمام بورد‌های مورد نیاز نیرو‌های مسلح و بخش‌های قابل توجهی از کشور در این خطوط قابل تولید است.

امیرحاتمی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح ما از این به بعد ارتباط با کیفیت بالاتر، با سرعت بیشتر و همین طور ارتباط امن‌تر و سهل‌تری خواهند داشت که موجب ارتقای توان رزم آن‌ها خواهد شد.

وی یادآورشد: کاری که انجام شد به دلیل اینکه با کیفیت بالا و با دستگاه‌های تمام خودکار انجام می‌شود، موجب توانمندی بیشتری نیرو‌های مسلح و ارتقای بازدارندگی کشور خواهد شد. ضمن اینکه تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز در این مجموعه به کار و اشتغال خواهند رسید.   بیشتر بخوانید:  وزیر دفاع: ملتی که فرهنگ شهادت داشته باشد سلطه‌پذیر نیست   انتهای پیام/  برچسب ها: امیرحاتمی وزیر دفاع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرحاتمی وزیر دفاع تولید خواهد شد نیرو های مسلح خواهد شد وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم به نقش مهم این پایگاه در تربیت نیرو‌های متخصص خلبانی و فنی اشاره کرد و گفت؛ سالانه براساس نیاز نیرو‌های مسلح خلبان‌هایی در رده‌های مختلف اموزش‌های لازم را فرا میگیرند.


امیر خاموشی از سطح آمادگی بالای کامل نیروی هوانیروز در مقابله با هر گونه تهدیدی خبر داد و افزود؛ امروز با بکارگیری تجهیرات پیشرفته آموزشی مانند انواع شبیه ساز‌ها موفق به تربیت خلبان‌های ماهر در هر رده‌ای از نیرو‌های مسلح شده ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است