Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، یازدهم دی، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/10/11؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

گل گهر 1-2 استقلال / صدرنشینی فکری، پاداش شکست قلعه نویی

فولاد 1-0 نساجی / پیروزی خانگی با شلیک پاتوسی

تراکتور 0-0 شهر خودرو / دژاگه مصدوم شد، موتور تیم از کار افتاد

نفت مسجدسلیمان 0-1 پیکان / تارتار مچ تیم سابقش را خواباند

نامه نماینده تبریز به تلویزیون: جلوی تقابل فوتبال برتر با تراکتور را بگیرید

پس از آن که علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر علیه مالک تراکتور حرف زد و عوامل این برنامه به مدیران باشگاه تبریزی اجازه ندادند روی خط بیایند، محمدرضا زنوزی مصاحبه تندی علیه میثاقی انجام داد و در واکنش به این مصاحبه، این هفته هم در برنامه فوتبال برتر مالک تراکتور مورد نقد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، فوتبال برتر که هفته قبل با دادن تریبون به علیرضا منصوریان و خودداری از روی خط آوردن مدیران تراکتور، با واکنش تند تبریزی ها مواجه شده بود، پس از آن که مالک تراکتور در گفتگوی بی واسطه با هواداران تیم اعلام کرد اگر اسم مجری فوتبال برتر را بیاورد باید دهانش را آب بکشد، این هفته هم مستقیم و غیرمستقیم از مالک تراکتور انتقاد کرد و حالا در واکنش به این انتقاد، نماینده مردم تبریز با ارسال نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما خواهان پایان دادن به تقابل برنامه فوتبال برتر با تراکتور شده است.

احمد علیرضا بیگی در نامه ای که خطاب به علی عسگری نوشته شده، از میثاقی انتقاد کرده که چرا گفته بازیکن تراکتور بعد از بوسیدن لوگوی این باشگاه باید دهانش را ضدعفونی کند و همچنین با گلایه از تریبون دادن یکطرفه به علیرضا منصوریان، پرسیده چرا به تراکتور فرصت پاسخگویی داده نشده است و هشدار داده ادامه تقابل با تراکتور، واکنش مثبتی از سوی هواداران تراکتور و باشگاه تبریزی نخواهد داشت.

رامین رضاییان: چون پرسپولیس رقیب الدحیل است من را به این تیم نمی دهد

از باشگاه الدحیل خواستم به هر تیمی که خودم بخواهم بروم. دوست دارم دوباره برای پرسپولیس بدرخشم و محبت شما هواداران را جبران کنم.  تحت قرارداد باشگاه الدحیل هستم و نمی توانم بدون اجازه جایی بروم. اگر آقا یحیی من را لایق بداند دوست دارم پرسپولیسی شوم.  دو پیشنهاد به باشگاه الدحیل رسیده و دو هفته فرصت دارم. به صورت قرضی از الدحیل جدا می شوم. چون پرسپولیس رقیب الدحیل است من را به این تیم نمی دهد.

گرانادا 2-1 والنسیا؛ ناکامی دیگری برای والنسیا در شب باران کارت های قرمز

اتلتیکو مادرید 1-0 ختافه؛ پیروزی در آخرین بازی سال 2020 با گل 3 امتیازی سوارز

الچه 1-1 رئال مادرید؛ لغزشی دیگر برای تیم زیدان مقابل تیم های کوچک تر

صبحانه ورزشی 1399/10/11؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 10 دی 1399 میلاد محمدی و همسرش خوشحالی مهدی طارمی از گلزنی اش برای پورتو ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 30 دسامبر 2020 ممفیس دیپای:
نیازی ندارم نشان دهم که در حالِ کار کردن هستم. اجازه دهید 2025 خودش در این مورد صحبت کند. شناور. تمرین کلارنس سیدورف و ویرجیل فندایک در کنار هم

 

اخبار داغ طرفداری:

نامه نماینده تبریز به تلویزیون: جلوی تقابل فوتبال برتر با تراکتور را بگیرید | سند بهنام برزای: من فقط خواستم جدا کنم | واکنش مشترک وریا و بهنام به جنجال سیرجان حمایت بیرانوند از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؛ با حمایت هواداران برمی گردی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس

باواریایی‌ها به دنبال راهی برای شکست دادن کهکشانی‌ها پس از 7 بازی ناکامی هستند.

طرفداری | از آخرین شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ 12 سال می‌گذرد.

کم‌تر از 2 ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است. پیرامون تقابل هیجان‌انگیز بایرن مونیخ و رئال مادرید، نکات آماری جالبی نیز دیده می‌شود که یکی از آن‌ها شکست‌ناپذیری کهکشانی‌ها مقابل باواریایی‌ها برای بیش از یک دهه است.

از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 7 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و یک تساوی) و باید دید امشب این طلسم شکسته خواهد شد یا رکورد کهکشانی‌ها ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است رئال مادرید در هر سه جدال اخیر خود در آلیانتس آرنا موفق به پیروزی شده‌است.

6 شکست و 1 تساوی، حاصل عملکرد بایرن مونیخ در 7 جدال اخیر با رئال مادرید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس