Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه گردنه عسل‌کشان همچنان مسدود است، گفت: با تلاش راهداران راه ارتباطی تمام روستاهای شهرستان بازگشایی شده است. - اخبار استانها -

مرتضی زمانپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهارداشت: تاکنون در این شهرستان 50 سانتی‌متر برف و در سال زراعی 336.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 ملی‌متر باران گزارش شده است.

امدادرسانی به 75 خودرو گرفتار شده در برف؛ مسیرهای مسدود شده شهرستان کوهرنگ بازگشایی شدکولاک برف در گردنه‌های شهرستان کوهرنگ؛ گردنه عسل‌کشان مسدود استمرثیه‌ای برای پرآب‌ترین رود ایران_2| زنگ خطر ‌حیات زاینده‌رود به صدا درآمد / چرا اجرای پروژه کوهرنگ 3 با محیط زیست سازگاری ندارد؟

وی با بیان اینکه تا پایان هفته بارش‌ها در شهرستان به صورت پراکنده خواهد بود، افزود: طی هفته گذشته بارش برف در گردنه‌ها به بیش از یک متر رسید.

فرماندار شهرستان کوهرنگ بیان کرد: در حال حاضر تردد در گردنه‌های شهرستان به جز عسل‌کشان در حال انجام و با تلاش راهداران مسیر ارتباطی تمام روستاها بازگشایی شده و در عبور و مرور مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کوهرنگ عسل کشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه بجستان روز یکشنبه در گردهمایی گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها در بجستان نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: همه برنامه ریزی های مسوولان و دست اندرکاران ذیربط در این زمینه باید در مرحله نخست با نگاه به توانمندی ها و پتانسیلهای مناطق روستایی باشد.

حجت الاسلام دهقانی افزود: مناطق روستایی از ظرفیتهای بسیار خوبی در زمینه های مختلف تولیدی و کشاورزی متکی بر مشارکت مردمی برخوردارند و با حمایت از این بخش می توان بستر جهش تولید را فراهم و پتانسیلهای بالقوه تولیدی روستاها را با برنامه ریزی صحیح به فعلیت تبدیل کرد.

امام جمعه بجستان گفت: شوراهای اسلامی روستاها نقش بسیار مهمی در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این مناطق دارند و باید با تعامل با سایر دستگاههای اجرایی و مسوولان ذیربط برای عمران این مناطق و جهش تولید برنامه ریزی جامع داشته باشند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: شوراهای اسلامی وابسته به هیچ جناح و حزبی نیستند، بلکه از توده مردم هستند و باید با همکاری سایر ادارات و سازمانها به مردم مناطق شهری و روستایی خدمت کنند.

فرماندار بجستان هم در این جلسه گفت: شوراهای اسلامی شهری و روستایی این شهرستان در ارایه خدمات به مردم پیشگام هستند و اتحاد و انسجام بین شوراها موجب خدمات اثر بخش و هدفمند به مردم و سرعت بخشی در رفع مشکلات جامعه می شود.

حسن حیدری ادامه داد: مشکلی در شهرستان نبوده که در بین اعضای شورا مطرح شود و آنان در ارایه خدمت به مردم جلوتر از سایر مسوولان شهرستان بجستان نباشند و این از نقاط قوت شوراهای اسلامی بجستان است.

نهم اردیبهشت به عنوان روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا