Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و حامیان و مسببان ترور شهید قاسم سلیمانی تا کنون تنها طعم سیلی را چشیده‌اند و به فرموده رهبر معظم انقلاب در زمان مقتضی طعم تلخ انتقام سخت را نیز خواهند چشید. - اخبار استانها -

محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: شهید سلیمانی نه فقط یک فرمانده نظامی بلکه یک شخصیت جامع اسلامی، انقلابی، سیاسی و عدالت خواه بود که اندیشه‌های بلند وی فراگیر و جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سلیمانی نه یک شخص بلکه یک مکتب برگرفته از آموزه‌ها و سبک زندگی اسلام ناب محمدی است که با بمب و موشک از بین نمی‌رود بلکه شهادت، این مکتب را نشر مضاعف می‌دهد.

مفتح مبارزه با استکبار و تروریسم سازمان یافته جهانی به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه را از مهمترین ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: همه انسان‌ها بالاخره باید از دنیا بروند اما شخصیت‌هایی مانند قاسم سلیمانی نوع سفرشان از دنیا به یک نقطه عطف و تاریخی و پرورش انسان‌های آزادیخواه تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در حقیقت گرگ‌های انسان نمای پشت میز مذاکره و تروریست‌های فرودگاه بغداد اکنون باید از خون شهید قاسم سلیمانی بیشتر از جسم زنده وی بترسند.

پویش "مثل حاج قاسم"در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود

هجر حبیب-7| امام جمعه آرژانتین: شهادت سردار قاسم سلیمانی سرعت افول آمریکا را بیشتر کرد/ حاج قاسم حلقه اتصال نسل اول و سوم انقلابمستند ابومهدی فردا پخش می‌شود/ ویژه برنامه سینمایی تلویزیون برای "حاج قاسم"

نماینده مردم تویسرکان در مجلس تأکید کرد: ترامپ به خیال خود یک ضربه کاری و عبرت آموز به جمهوری اسلامی وارد کرد اما با حماقت آشکار دچار خطای محاسباتی شد و نابودی نظام سلطه جهانی را با این ترور دولتی به جلو انداخت.

وی اظهار داشت: اکنون هیچ آزادیخواه و حقیقت طلبی در جهان وجود ندارد که نداند آمریکا و رژیم صهیونیستی محور ترور سازمان یافته دولتی علیه فریاد استکبار ستیزانه ملل جهان در قالب کشورهای مختلف است.

مفتح متذکر شد: آمریکا و حامیان و مسببان ترور شهید قاسم سلیمانی تاکنون تنها طعم سیلی را چشیده‌اند و به فرموده رهبر معظم انقلاب در زمان مقتضی طعم تلخ انتقام سخت را نیز خواهند چشید.

وی بیان کرد: خدای بزرگ انتقام گیرنده اصلی از خون مردان پاک و آزادیخواه و صلح اندیش برای همه جوامع بشری و بین المللی است و هیچ کس یارای ایستادن در مقابل اراده الهی را نداشته و نخواهد داشت.

مفتح تأکید کرد: سطحی نگران و کوته بینان هیمنه و تعدد تجهیزات  و ساز و برگ‌های نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان خائن آنان را می‌بینند اما خدا باوران می‌دانند که اراده خدا بر نابودی مستکبران قرار گرفته و وقوع این وعده تخلف ناپذیر الهی قطعی است.

انتهای پیام/749/a

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار انتخاب نماینده مجلس به دور دوم رسید که در این راستا مردم در ۲۱ اردیبهشت ماه دوباره پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

یکی از نامزدهایی که در انتخاب ۲۱ اردیبهشت ماه در گردونه انتخاب مردم بیرجند، درمیان و خوسف قرار دارد، سید حسن هاشمی است که برای آشنایی با دیدگاه‌های این نامزد خبرگزاری مهر مصاحبه‌ای با وی در قالب چند سوال انجام داده است.

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

از حیث گرایش سیاسی اصولاً دعوای بین اصولگرایان و اصلاح طلبان که باعث دوقطبی شدن جامعه شده را قبول ندارم و از همه نیروهای شایسته و توانمند استان همواره استفاده و استقبال می‌کنم و در کشور و گرایش مجلس آینده نیز همین نظر را دارم.

*مهمترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد چیست؟

به نظرم یکی از مهمترین مسائل بحث شفافیت است. نماینده مجلس نه تنها باید شفاف باشد بلکه باید ارتباط خوبی با موکل داشته و مشکلات را رصد و مطرح کند همچنین با بیان اقدامات خود، پاسخگوی مردم و موکلین حوزه انتخابیه خود باشد.

معتقدم نمایندگان مجلس در خصوص شفافیت‌ها هنوز هم کوتاهی کرده‌اند اما لازمه شفافیت پاسخگو بودن است، در همه سیستم‌ها از حیث تطبیقی استثناهایی هم وجود دارد لذا گاهی ممکن است شفافیت با منافع و امنیت ملی مغایرت داشته باشد که اصل بر شفافیت است مگر اینکه امنیت ملی اقتضا کند شفاف نباشد.

همچنین معتقدم که قوانین بدون ابهام و نقص باید تصویب شود

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

با توجه به سوابق علمی، پژوهشی و عملی خود در حوزه‌های حقوقی، اقتصادی و وکالت ترجیح می‌دهم در کمیسیون برنامه و بودجه، اقتصادی و قضائی و در کمیسیون‌های مشترکی مانند تلفیق و کمیسیون اصل ۹۰ حضور داشته باشم.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و چه راهکاری برای رفع آن دارید؟

در حوزه انتخابیه به نظر من باید نماینده مجلس با نظارتی که در حوزه انتخابیه خود بر دستگاه‌های اجرایی و مدیران آنها از سطح کلان تا پایین دارد وضعیت را رصد کرده و ایرادات را بدون حق مداخله مستقیم حل کند.

نماینده مجلس باید وضعیت در حوزه انتخابیه خود کشاورزان اعم از خرده مالک یا کلان، اراضی، مشکلات دامداران، مرغداران، معادن، راه‌ها، صنوف، بازنشستگان، معلمان و سایر اقشار در حوزه انتخابیه خود را رصد کرده و بتواند در لوایحی که دولت ارائه می‌دهد، پیشنهاد بدهد.

یکی از مهمترین موضوعات اولویت دار در خراسان جنوبی بحث گرفتن اعتبارات است. نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف باید با استفاده از ظرفیت سایر نمایندگانی که وجوه مشترک دارند شبکه سازی کرده و در گرفتن اعتبارات برای استان و حوزه انتخابیه خودش فعال و کوشا باشد.

کد خبر 6082952

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان