Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:32:54 GMT

خلق حماسه نه دی حاصل بصیرت و زمان‌شناسی ملت بود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۹۰۹۶

خلق حماسه نه دی حاصل بصیرت و زمان‌شناسی ملت بود

موحدنیا گفت: حماسه نه دی حاصل زمان شناسی وبصیرت دینی ملت و سبب بیمه شدن کشور شد. بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ هادی موحدنیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به خلق حماسه نهم دی ماه در سال ۸۸ با بیان اینکه این حرکت مردمی نشان داد که ملت بصیر همیشه در مقاطع حساس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند اظهار داشت: آنچه در این حماسه مشخص بود زمان شناسی و بصیرت دینی مردم بود که پای دفاع از ارزش‌های دین و دربرابر هتاکان ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم ما در برابر فتنه گران خود به پا‌خواستن ونشان دادن که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی منتظر هیچ دستوری نخواهند بود ادامه داد: این حرکت خودجوش مردم بود که بار دیگر مهر تاییدی بر مشروعیت نظام جمهوری اسلامی زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با بیان اینکه خروش مردم در نه دی وبرگزاری بزرگداشت های این حماسه عظیم سبب می‌شود که کشور در برابر فتنه‌های آتی بیمه شود افزود:یکی از راه های مهم برای ایستادگی دربرابر دشمنان افزایش سطح بصیرت واعتماد مردم به حکومت اسلامی است.

موحدنیا با اشاره به شرایط کنونی کشور و فراهم نبودن برگزاری مراسم های حضوری تاکید کرد: تولیدات مختلف محتوایی و استفاده از فضای مجازی ونشر این تولیدات در بستر شبکه های اجتماعی یکی از فرصت‌هایی است که نباید از آن غافل شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس

دریافت 49 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دهم اردیبهشت ماه یادآور بازگشت جزایر خلیج‌فارس به ویژه جزیره سرخ‌گون هرمز به دامان میهن است؛ روزی که سربازان ایرانی به فرماندهی امامقلی‌خان حاکم ایالت فارس موفق شدند با شکست پرتغالی‌ها آن‌ها را از خلیج‌فارس اخراج کنند.

کد خبر 6090421

دیگر خبرها

  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود