Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، گفت: ۶۰۴۲ متقاضی اقدام ملی مسکن در استان همدان تکمیل وجه کرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجید صالحی‌امیر تعداد متقاضیانی که با تکمیل مدارک ثبت‌نامشان در طرح اقدام ملی مسکن نهایی شده را ۹ هزار و ۳۴۷ نفر برشمرد و گفت: تاکنون ۶ هزار و ۴۲ متقاضی وجه اولیه خود را واریز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد متقاضیان حائز شرایط را ۱۳ هزار و ۷۷ نفر عنوان کرد و ادامه داد: با پایان مهلت تکمیل پرونده متقاضیان پالایش ثبت‌نام‌کنندگان انجام و در صورت آزادشدن ظرفیت، در شهرهای دارای ظرفیت، ثبت‌نام مجدد صورت خواهد گرفت.

صالحی ادامه داد: متقاضیانی که تا پایان آذرماه برای تکمیل مدارک مراجعه نکرده‌اند از سامانه به‌طور خودکار حذف می‌شوند اما فرم سابقه (ج) آن‌ها قرمز نشده و تفاوتی با سایر افراد ندارند.

صالحی بابیان اینکه پرداخت وام ودیعه مسکن در استان همدان نیز  انجام‌شده و گفت: تاکنون در استان همدان به چهار هزار و ۸۸۸ متقاضی در مجموع مبلغ ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در استان همدان را ۲۱ هزار و ۲۱۵ نفر خواند و افزود: از این تعداد هفت هزار و ۱۱۸ نفر دارای شرایط بوده‌اند که سقف تسهیلات کمک‌ودیعه اجاره مسکن برای مستأجران در استان ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است و دریافت وام ودیعه مسکن عامل قرمز شدن فرم جیم نیست و متقاضیان می‌توانند از سایر تسهیلات بانک مسکن نیز استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقدام ملی مسکن معاون راه و شهرسازی استان همدان مجید صالحی امیر استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی

به گزارش قدس آنلاین، بانک مرکزی آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها را در موضوع نهضت ملی مسکن اعلام کرد که بر اساس آن تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ‌از تعداد یک‌ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد یک‌ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی به‌منظور اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند.

بر اساس آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مد نظر به تعداد ۶۲۴ هزار و ۴۶۸ نفر و به مبلغ یک‌هزار و ۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

سهم صفر درصدی ۱۸ بانک

در این میان سهم مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن تقریبا صفر بوده است که شامل بانک‌های شهر، کارآفرین، ملل، گردشگری، ایران‌زمین، اقتصاد نوین، آینده، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، سامان، سینا، سرمایه، خاورمیانه، کشاورزی، دی، توسعه تعاون و رفاه کارگران است.

همچنین نگاهی به میزان مشارکت بانک‌های شاخص نشان می‌دهد بانک مسکن بیشترین مشارکت را با ۸۵۱ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال داشته است.

پس از آن بانک ملت با ۲۸ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال، بانک سپه با ۱۹ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال، بانک ملی با ۱۳ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، بانک تجارت با ۱۱ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال، بانک توسعه صادرات با یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، بانک صنعت و معدن با ۷۵۰ میلیارد ریال و بانک صادرات با ۱۵ میلیارد ریال در رتبه‌های بعدی مشارکت در این طرح عظیم ملی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت