Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش رویترز، به دنبال اعمال قرنطینه‌های سخت‌گیرانه ویروس کرونا که باعث فلج شدن اقتصاد جهانی شد، بازارهای جهانی نفت خام در سال 2020، حدود یک پنجم از ارزش خود را از دست داده‌اند؛ اما همزمان با بسته‌های محرک ارائه شده از سوی دولت‌ها، قیمت‌ها با قدرت از پایین‌ترین سطح خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز پنجشنبه، آخرین روز معاملات سال 2020، معاملات برنت با 25سنت یا 0.5درصد کاهش، با قیمت 51.38دلار در هر بشکه انجام شد. همچنین نفت وست تگزاس اینترمیدیت، 0.2درصد یا 11سنت از ارزش خود را از دست داد و با قیمت 48.29دلار در هر بشکه مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است که قیمت نفت برنت و وست تگزاس اینترمیدیت، از پایین‌ترین سطح دهه در ماه آوریل دو برابر شده، و سالی که اولین  قیمت منفی برای وست تگزاس اینترمیدیت ثبت شد و سرمایه‌گذاران سراسر جهان را شوکه کرد، را پشت سر گذاشت.

بر اساس داده‌های بیکر هیوز، شرکت‌های انرژی ایالات متحده در هفته جاری، سه دکل نفتی و گازی افزوده‌اند.

در نشست گروه اوپک پلاس در تاریخ 4ژانویه، قرار است اعضای آن از جمله روسیه، تولید خود را در ماه ژانویه به 500هزار بشکه در روز افزایش دهند.

پربیننده ترین ابتلای یک پرستار آمریکایی به کرونا پس از تزریق واکسن فایزر! مقصد اصلی مهاجران ایرانی کدام کشورها هستند؟/ امارات با ۴۵۴هزار نفر در صدر ترامپ: توافق جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های جورجیا از برجام هم بدتر بود امارات میزبان کرونای جدید انگلیسی شد علت سقوط ترامپ به روایت وکیل سابقش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت نفت نفت نفت برنت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه