Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد از پرداخت 406 میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال اظهار کرد: با وجود اینکه ۱۰ درصد از جمعیت شهرستان مشهد متعلق به حوزه روستایی است، این شهرستان توانسته است در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با جذب بیش از ۵۵ میلیارد تومان رتبه نخست در سطح خراسان رضوی را کسب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا مبلغ ۶۱۶ میلیارد تومان در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات درخواست ثبت نموده‌اند که از این مبلغ تاکنون ۴۰۶ میلیارد تومان معادل ۶۶ درصد نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شده است.

فرماندار مشهد خاطر نشان کرد: بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات کرونایی نسبت به این مهم در جهت حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسریع نمایند.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، هاشمی در ادامه بر جذب کامل منابع تسهیلات مشاغل خانگی و صدور مجوزهای آن توسط دستگاه‌های مرتبط تاکید نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس تسهیلات کرونایی آسیب دیده از کرونا میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات