Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به تجربه ۱۰ ماهه مقابله با کرونا، بخش‌های مختلف بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان که به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل بود، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده و دیگر هیچ بخش بیمارستانی تعطیل نخواهد شد.

علیرضا آرمانی‌کیان در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با عمل‌های جراحی در دوران شیوع کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون محدودیت‌های کرونایی برای انجام عمل‌های زیبایی در استان وجود داشته و اگر افرادی این محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند، جای گلایه دارد و با دست‌هایی که در این مسیر آلوده هستند برخورد خواهد شد، امیدواریم با پیگیری‌های اداره نظارت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان به ثمر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برخورد با سه مرکز زیبایی در استان زنجان خبر داد و افزود: در دوران شیوع کرونا در استان به طور موقت مانع فعالیت چندین مطب زیبایی شدیم و به چندین مرکز زیبایی نیز اجازه فعالیت داده نشد.

این مسئول با بیان اینکه هیچ عمل زیبایی در مراکز درمانی استان انجام نمی‌شود، تصریح کرد: کماکان دانشگاه علوم‌پزشکی استان در حال رصد افراد خاص و سرویس بیمارستان‌های استان بوده و با افراد خاصی که جراحی زیبایی انجام می‌دهند، برخورد خواهد کرد. هر چند که با فعال شدن جراحی الکتیو، کار جراحان زیبایی استان نیز قابل توجیه است.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان از آغاز به کار دوباره بخش‌های مختلف بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان خبر داد و گفت: با توجه به تجربه خوب ۱۰ ماهه در راستای مقابله با بیماری کرونا، بخش‌های چشم، گوش، حلق و بینی، داخلی، جراحی عمومی در کنار کارهای اتاق عمل فعالیت می‌کنند.

آرمانی‌کیان در رابطه با فعالیت بخش سکته‌های مغزی بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بخش سکته‌های مغزی (SCU) بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان یک بخش حیاتی و منحصر به فرد در کشور است که بسته نشده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ عمل جراحی اورژانسی در استان زمین نمانده است، افزود: زنجان جزو استان‌های نادر کشور در این زمینه بود، برخلاف سایر استان‌ها ظرفیتی برای پذیرش و ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا تعیین نکرده و همه بیماران کرونایی را پذیرش کرده است.

این مسئول با بیان اینکه به زودی جراحی‌های الکتیو در استان زنجان انجام خواهد شد، تصریح کرد: دیگر هیچ‌یک از بخش‌های بیمارستان‌های استان زنجان تعطیل نخواهد شد، زیرا با تجربه ۱۰ ماهه مقابله با کرونا حتی جراحی‌های الکتیو را می‌توان در دوران کرونا مدیریت کرد و سیستم بیمارستان‌ها به صورتی طراحی شده تا با نزدیک شدن به پیک بیماری کرونا، بخش‌های بیمارستانی جمع و جور می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان با تاکید بر اینکه زنجانی‌ها درمان‌ بیماری‌های خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق نیاندازند، خاطرنشان کرد: با فعال شدن بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان، بیماران غیراورژانسی که شاید در آتیه عوارضی نیز داشته باشند، سریعاً به پزشک‌ معالج خود مراجعه کرده و درمان را آغاز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان بیمارستان ولی عصر بیمارستان ها بیماری کرونا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان در بازدید از مزارع گندم مرگور با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری های برگی غلات هشدار داد.

  وی ضمن دستور به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری ادامه داد: با توجه به وزش باد و بارندگی روزهای آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماریها را با جدیت پیگیر شوند.   در ادامه دیانتی افزود: کنترل علف های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف های هرز آموزش و ترویج داده شود.   این بازدید به منظور پایش، بررسی و نظارت بر روند مبارزه با عوامل خسارتزا گیاهی با حضور مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی جهاد کشاورزی ارومیه در منطقه مرگور انجام و توصیه های فنی لازم به کارشناسان پهنه و کشاورزان ارائه شد.   تاکنون  بیش از ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶۸۰۰ هکتار علیه علف های هرز سمپاشی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان