Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز پنجشنبه طی نشستی در بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: شهید سلیمانی همواره خدا را در زندگی خود حس ‌کرد و این اخلاص برایش برکت به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به‌ سبب فتح سخت‌ترین میدان‌های نبرد و نشان دادن رشادت‌های بی‌شمار در دوران دفاع مقدس، حل قائله‌های مختلف تامینی در داخل، رشادت‌های فرامرزی و ابتکارات نظامی و جانفشانی در نجات ملت سوریه و عراق و نقش داشتن در شکل گیری محور مقاومت در منطقه در قلب ملتها جا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام نجیمی، ولایتمداری و همراهی با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را از دیگر ویژگی های شهید ذکر کرد و افزود: شهید سلیمانی از همان ابتدا ارادت قلبی به امام راحل داشت و تا آخر در تبعیت و اطاعت از رهبری ایستاد و به دنبال ادای تکلیف دینی خود به شهادت رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد : شهادت مسیری است که انسان را به رضوان الهی می رساند ،رمز جاودانگی و ماندگاری یک شهید فضائلی است که در وجود او قراردارد و انسانها با هر تفکر و جایگاهی باشند در مقابل شهید و کسی که جان و مال خود را فدای آرمانها و مردم کرده است سرتعظیم فرو می آورند .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها جهان و سردار سلیمانی بهاباد قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان و سردار سلیمانی بهاباد قاسم سلیمانی جهان و سردار سلیمانی بهاباد قاسم سلیمانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟