Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید داوود دریاباری، امام جماعت مسجد ارباب در میدان کلانتری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این مسجد، ۱۲۰ خانواده را زیر پوشش قرار داده است و در ایام مختلف سال به آن‌ها کمک‌رسانی می‌کند. برای این خانواده‌ها در ایام کرونایی از سال گذشته تاکنون توزیع سبد کالا، اقلام دارویی، تأمین پول پیش خانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را انجام دادیم. 


نمونه‌ای از بسته غذایی توزیع شده مسجد ارباب میان نیازمندان

توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر

وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج مرحله توزیع سبد کالا میان این خانواده‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: همزمان با عید قربان امسال با کمک مردم، ۱۰ راس گوسفند تهیه و ذبح شد و گوشت قربانی آن میان نیازمندان توزیع شد. در روز عید غدیر نیز ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شد.

دریاباری با اشاره به اینکه به همت بسیجیان این مسجد، گندزدایی و ضدعفونی سطوح عمومی طی چند نوبت در سال گذشته انجام شد، گفت: گندزدایی از پنج بیمارستان محل بستری بیماران کرونایی توسط بسیجیان مسجد انجام گرفته است.


طبخ غذای گرم در روز عید غدیر برای نیازمندان

توزیع هزار بطری آبمیوه میان کادر درمان

امام جماعت مسجد ارباب ادامه داد: تهیه و توزیع هزار بطری آبمیوه طبیعی نیز توسط بسیجیان و جوانان مسجدی برای کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی تاکنون انجام گرفته است.

کمک ۸۰ میلیون تومانی به نیازمندان در ایام کرونایی

وی با اشاره به اینکه تمامی این خدمات‌رسانی‌ها به کمک مردم اجرایی شده است، تصریح کرد: تاکنون مردم و خیرین ۸۰ میلیون تومان پول کمک کردند که در آخرین مرحله همزمان با ایام فاطمیه و در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی توانستیم برای ۵۰ خانواده بسته غذایی ارائه کنیم.


بسته‌های ارزاق تهیه شده برای نیازمندان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سبد کالا تهران ویروس کرونا مسجد ارباب خبر خوب نیازمندان توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان