Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر پیشین عراق گفت که ما با «شیخ علی سلمان» رئیس جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین و ملت این کشور در راه احقاق حقوق خود ابراز همبستگی می کنیم.

 «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر پیشین عراق در پیامی تصویری به مناسبت ششمین سالگرد بازداشت «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت که با وی ابراز همبستگی کامل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم بحرین شیخ علی سلمان را که هدایتگر جنبش اعتراضی مسالمت آمیز مردم بحرین برای دستیابی به حقوق مشروع و قانونی خود است، با اتهامات واهی سیاسی "جاسوسی برای قطر و تحریک علیه نظام" به حبس ابد محکوم کرده است.

عبدالمهدی در پیام خود تصریح کرد: شیخ علی سلمان رهبری جلیل و بزرگ است که شخصا وی را می شناسم و از شایستگی و تلاش مسالمت آمیزش برای ایجاد راه حل هایی بدور از هرگونه روش خشونت آمیز آگاهم. ما در این موضوع از سالهای طولانی تلاش زیادی کردیم تا به وضعیت مورد رضایت همگان برسیم اما با کمال تاسف، روند امور به گونه دیگری پیش رفت.

وی افزود: همه ما حقیقتا برای دفاع از مبانی والا تلاش کرده و می کنیم تا به راه حل های جدی برای احقاق حقوق شهروندان بحرینی برسیم.

به نوشته پایگاه عراق نیوز، عبدالمهدی "همبستگی کامل خود با ملت بحرین را برای حرکت درست فرایند قانونی و دموکراتیک در این کشور بدور از هرگونه حذف دیگران یا رویکرد خشونت آمیز یا کینه توزانه ای که ممکن است شرایط را به سمتی ببرد که پیامد خوبی نداشته باشد، ابراز داشت".

وی افزود: شیخ علی سلمان و برادران و خواهرانش در بحرین همواره برای صلح اجتماعی و راه حل های تضمین کننده عدالت و انصاف برای همگان - بدون تفرقه و با برابری کامل- تلاش کرده اند و این همان چیزی است که ما برای برادرانمان در آنجا آرزو می کنیم.

در ششمین سالگرد بازداشت شیخ علی سلمان، چندین شهر بحرین این روزها شاهد تظاهرات و راهپیمایی های مردم برای درخواست جهت آزادی وی بوده است.

رژیم بحرین دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین را در سال 2018 میلادی به اتهامات سیاسی واهی به حبس ابد محکوم کرد اما وی این اتهامات را به طور کامل رد و بر ادامه مبارزه تا تحقق خواسته های مشروع و قانونی مردم بحرین تاکید کرده است.

بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی ناشی از سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است.

ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده ها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است. رژیم آل خلیفه همچنین صدها نفر را سلب تابعیت کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده‌ و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شیخ علی سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها پرداختیم، امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ | خواننده تیتراژ سریال واکنش نشان داد

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد

کد خبر 848362 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • (تصاویر) همبستگی دانشجویان خارجی کیش با دانشجویان آمریکایی
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد